خبرگزاری کار ایران

چشمی: صدرنشینی در چنینی گروهی اتفاق خوبی است/ می‌توانیم از اسپانیا امتیاز بگیریم

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۲۴

مدافع تیم ملی در مورد رقابت‌های جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری دولتی روسیه در مورد پیروزی تیم ملی برابر مراکش اظهار داشت: البته اتفاق بسیار خوبی است که صدرنشین گروهی باشید که در آن پرتغال، قهرمان جام ملت‌های اروپا، اسپانیا، قهرمان جام جهانی و مراکش، قهرمان آفریقا حضور دارند. 2 بازی سخت دیگر را پیش‌رو داریم و باید در تمرینات با تمام توان کار کنیم. هیچ فشاری با توجه به صدرنشینی در گروه روی ما نیست و تلاش خواهیم کرد تا در 2 بازی آینده نتایج قابل قبولی بگیریم.

وی افزود: سن پترزبورگ فقط یک ورزشگاه نیست و همانند بشقاب پرنده‌ای با فن‌آوری‌های پیشرفته است. در زمین، رختکن و نیمکت همه چیز بهترین کیفیت‌‌ها را دارند. امیدوارم زمانی ورزشگاهی همانند سن پترزبورگ در ایران ساخته شود.

چشمی درباره بازی برابر اسپانیا هم اظهار داشت: بازی اسپانیا و پرتغال را تماشا کردیم و ایران بازی بسیار سختی خواهد داشت، البته به نظرم ایران نیز با توجه به خصوصیاتی که دارد می‌تواند بازنده بازی با اسپانیا نباشد. پس از پیروزی برابر مراکش الان تمام ایران به ما نگاه می‌کند. ما باید نشان دهیم که برای پیروزی به روسیه آمدیم و می‌خواهیم هواداران‌مان را شاد کنیم.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا از ساعت 22:30 دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهر کازان به مصاف هم می‌روند. در این گروه ایران با 3 امتیاز صدرنشین است. اسپانیا و پرتغال با امتیاز مشابه یک در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. مراکش بدون امتیاز نیز قعرنشین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز