خبرگزاری کار ایران

گزارشی از نحوه آماده سازی بازیکنان تیم ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۹۵۶

آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در مرحله نهایی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران، کادر فنی تیم ملی فرایند جدیدی را با پشتیبانی نوین از طرف کادر "های پرفرمنس" و پزشکی شروع کرده است و در همین راستا اطلاعات علمی بیشتری برای اخذ بهترین تصمیمات و همچنین مدیریت شرایط تمرینی و ریکاوری بازیکنان ادغام می شود.

این کار اهمیت زیادی برای همه بازیکنان دارد؛ البته استفاده از این شیوه برای بازیکنانی مانند اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و مهدی طارمی که در چند ماه اخیر دچار برخی مصدومیت شده‌اند، حیاتی است.

برای اینکه این بازیکنان با خطر آسیب دیدگی جدیدی روبه رو نشوند و به بهترین شرایط برای حضور در جام جهانی دست پیدا کنند، به طور دقیق می‌دانند که در هر جلسه تمرین باید چه مسافتی را بدوند و اینکه چه مسافتی را با چه سرعتی در سطوح مختلف طی کنند.

وقتی بازیکن در تمرین به سطح ایده ال مورد نظر می‌رسد (با استفاده از سیستم جی پی اس تمامی اطلاعات مانیتور می‌شود) ، کادر‌های پرفرمنس تیم ملی، این اطلاعات را با مربیان و کادر پزشکی به اشتراک می‌گذارد و بازیکن یا به تمرینش پایان می‌دهد یا تمرینی دیگر و درمانش را آغاز می‌کند. با تمامی داده‌های موجود و پس از ارزیابی روزانه سیر تکاملی بازیکن، برنامه ریزی برای تمرین بعدی و نظارت دوباره بر عملکرد انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز