خبرگزاری کار ایران

انصاری فرد: ملت ایران شایستگی این شادی را داشتند/ شانس صعود از گروه هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۷۰۷

مهاجم تیم ملی کشورمان عقیده دارد ایران توانایی صعود به مرحله بعد را خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، کریم انصاری‌فرد بعد از پیروزی مقابل مراکش اظهار داشت: این پیروزی را تبریک ‌می‌گویم به مردم و ملت ایران، شایستگی این شادی را داشتند. همه با جان و دل جنگیدند و تا آخرین دقیقه هرچه در توان داشتند به معرض نمایش گذاشتند. خدا را شکر شرمنده مردم نشدیم و توانستیم دل آنها را در این روز عزیز شاد کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد فشارهایی که تیم ملی در ۲۰ دقیقه اول متحمل شد، عنوان کرد: این مسئله طبیعی است. بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما در ۲۰ دقیقه اول تمرکزمان را کمی از دست دادیم البته حریف هم موقعیت‌های خیلی زیادی به دست نیاورد و در ادامه سوار بازی شدیم و توانستیم فرصت‌های خوبی به دست بیاوریم.

انصاری‌فرد در رابطه با دیدار آینده مقابل اسپانیا بیان کرد: بازی بعدی بسیار سخت‌تر است بعد از این پیروزی انتظارات بالا رفته است این قول را می‌دهیم با تمام وجود مثل بازی با مراکش بجنگیم و نتیجه دلخواه مردم را بگیریم. باید برای بازی با اسپانیا برنامه خاص خودمان را داشته باشیم با حس جنگیدن برای راضی کردن مردم به میدان می‌رویم.

وی در مورد اینکه آیا شانس صعود برای تیم ملی وجود دارد، عنوان کرد: می‌توانیم بگویم ما شانس صعود هستیم ولی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد پست بازی‌اش در این دیدار تصریح کرد:‌ برایم فرقی ندارد کجا بازی می‌کنم هر چیزی که مربی بگوید انجام می‌دهم حتی اگر در پست غیرتخصصی هم بازی کنم با دوندگی کاری که مربی می‌خواهد را انجام می‌دهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز