خبرگزاری کار ایران

کفاشیان در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا:

کفاشیان: آبروریزی عربستان را جبران می‌کنیم دلیلی نداشت به آمریکا رای بدهیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۶۸۷

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد وضعیت تیم ملی و شرایط این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ایران مقابل مراکش اظهار داشت: من با شناختی که از تیم دارم مطمئنمبازی خوبی انجام میدهند. تیم خلی آماده است و همبستگی و روحیه بالا برای اینکه یک کار بزرگ انجام بدهیم وجود دارد و مثل همیشه در شرایط سخت نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نتیجه بد عربستان باعث ترس ایران نمی‌شود گفت: دلیلی ندارد بترسیم چرا که عربستان خیلی ضعیف و بد بازی کرد و شکست سنگینی خورد و روسیه تیم قدرتمندی نبود که بخواهد چنین نتیجه‌ای بگیرد. ما با یک نتیجه خوب آبروی فوتبال آسیا را بر می‌گردانیم و نتیجه عربستان را جبران می‌کنیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی عنوان کرد: نمی‌توانم نتیجه را پیش‌بینی کنم وتنها پیش بینی من این است که یک بازی خوب انجام می‌دهیم.

کفاشیان با اشاره به آخرین وضعیت مهدی تاج و عدم حضورش در روسیه گفت: ما با آقای تاج در تماس هستیم و موارد را با ایشان در میان می‌گذاریم و مشورت می‌گیریم. حال ایشان برای سفر مناسب نبود و دکترش توصیه کرده بود سفر برایش خوب نیست و بهتر بود حضور نداشته باشد.

وی در پایان با اشاره به عدم حضور ایران در رای‌گیری میزبانی جام جهانی 2026 خاطر نشان کرد: این میزبانی بین دو کشوری بود که روابط دیپلماتیک با ایران ندارد و دلیلی نداشت که ما حاضر شویم و شرکت کنیم.

حجم ویدیو: ۱۲.۱۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز