خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

کره‌شمالی دیگر تهدیدی برای امنیت آمریکا نیست

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۱۴۷

رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری نوشت که کره شمالی دیگر تهدیدی برای امنیت آمریکا به شمار نمی‌آید.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، پس از بازگشت از سنگاپور و دیدار با «کیم جونگ‌اون» رهبر کره شمالی، در پیامی توئیتری نوشت که که کره‌شمالی دیگر تهدیدی برای امنیت ایالات متحده به شمار نمی‌آید.

رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: «همین الان هواپیما بر زمین نشست. سفری طولانی بود، اما همه می‌توانند امنیت بیشتری را حس کنند. دیگر آمریکا را تهدید هسته‌ای از جانب کره شمالی تهدید نمی‌کند. ملاقات با کیم جونگ‌اون جذاب و تجربه‌ای بسیار مثبت بود. کره شمالی پتانسیل زیادی برای آینده دارد.»

دونالد ترامپ سپس با اشاره این‌که پیش‌تر «باراک اوباما»، رئیس‌جمهوری آمریکا، کره‌شمالی را «بزرگ‌ترین تهدید و خطرناک‌ترین مشکل» می‌دانست و این‌که شهروندان آمریکا پیشتر از احتمال جنگ میان دو کشور هراس داشتند، نوشت: «پیش از آن‌که ریاست‌جمهوری آمریکا را به دست بگیرم، مردم گمان می‌کردند که آمریکا با کره شمالی وارد جنگ می‌شود. باراک اوباما گفته بود که کره‌شمالی بزرگ‌ترین تهدید و خطرناک‌ترین مشکل برای آمریکا است. دیگر این‌طور نیست. امشب همه خوب بخوابید!»

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز