خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

نصب 3 فقره شیر فشار شکن درشبکه توزیع آب شهر زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۸۷۵

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با هدف مدیریت فشار و زون بندی شبکه توزیع آب شهر زنجان 3 فقره شیر فشار شکن در شهر زنجان نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: با نصب این تعداد شیر فشار شکن در شبکه توزیع آب شرب شهر زنجان تعداد شیر های فشار شکن نصب شده در این شهر به 11 فقره افزایش یافت.

وی افزود: شیر‌های فشار شکن نصب شده در زنجان از نوع دیتا لاگر دار بوده و قابلیت ارسال اطلاعات به مراکز کنترل را دارا هستند.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: با توجه به نقش حیاتی آب در زندگی و کمبود منابع آب قابل شرب و همچنین هزینه های گزاف فراهم کردن آب شرب سالم ، تلاش می شود تا تلفات آب به حداقل رسیده و میزان نشت آب با توجه به فشار آب سنجیده و مدیریت شود.

جزء قاسمی مزایای اجرای نصب فشار شکن ها را مدیریت فشار شبکه توزیع ، کاهش حوادث و اتفاقات ، کاهش نشت از شبکه توزیع و در نتیجه آن کاهش هدر رفت واقعی برشمرد.

وی با اشاره به اینکه سامانه مانیتورینگ آن لاین فشار شبکه توزیع آب شهر زنجان نصب و راه اندازی شده است گفت: دستگاه قرائت آن لاین فشار برای تمامی شهر های استان زنجان پیش بینی شده است که تا کنون 3 دستگاه نصب و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز