خبرگزاری کار ایران

خانزاده: امیدوارم بتوانیم دست پر از مسابقات برگردیم / مهم نیست چه بازیکنی در زمین باشد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۳۲۷

مدافع تیم ملی میگوید با تمام توانمان به مصاف حریفان خواهیم رفت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خانزاده در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در مورد آخرین وضعیت تیم گفت: خدا را شکر تا الان همه چیز خوب بوده و بازیکنان با انگیزه خیلی بالا در تمرینات حضور دارند. البته هر چه به بازی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم باید تمرکز‌مان را بالاتر ببریم و امیدوارم بتوانیم دست پر از مسابقات برگردیم.

مدافع تیم ملی در واکنش به انتقاداتی که از خط دفاع تیم ملی می‌شود، تصریح کرد: هرکسی می‌تواند در مورد تیم ملی صحبت کند. من به نظر همه احترام می‌گذارم اما مسئله‌ای که وجود دارد، این است که ما اصلاً به حواشی توجه نمی‌کنیم و همه همدل و متحد هستیم و این برگ برنده ما در جام جهانی خواهد بود. ان‌شاءالله بتوانیم با این انرژی و همدلی نتایج خوبی بگیریم.

خانزاده در مورد حریفان ایران در جام جهانی 2018 نیز تصریح کرد: در مورد حریفان هم حرفی برای گفتن وجود ندارد و همه از تیم‌های همگروه‌مان شناخت داریم. ما با قهرمان دنیا، قهرمان اروپا و قهرمان آفریقا در یک گروه قرار داریم، اما ما هم ایران هستیم و با تمام قوا، توان و جان‌مان راهی زمین خواهیم شد. با همدلی که داریم از حیثیت خودمان دفاع می‌کنیم و ان‌شاءالله که سربلند خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلاتی پیرامون تیم ملی وجود دارد یا نه، خاطرنشان کرد: خدا را شکر مشکل خاصی نیست، اما  به‌هرحال ما بازی دوستانه کم داشتیم و اگر بازی‌های بیشتری را انجام می‌دادیم، شرایط‌مان بهتر می‌شد.

مدافع تیم ملی در واکنش به  این پرسش که فکر می‌کند چقدر شانس بازی در جام جهانی 2018 دارد عنوان کرد: بارها گفته‌ام و الان هم تکرار می‌کنم که مهم نیست چه بازیکنی برای تیم ملی به میدان می‌رود. مهم  سربلندی کشورمان است و امیدوارم هر بازیکنی به میدان می‌رود، ایران موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز