خبرگزاری کار ایران

شاکری در گفت‌وگو با ایلنا:

می‌توان حرکت جمنا را در انتخابات آینده ادامه داد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۰۷۴

یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: گرد هم آوردن ۱۶ میلیون رای در ساختار جبهه مردمی موفقیت خوبی بود. این تجربه را قطعا با ملاحظات نکاتی که برخی برای پربار کردن این حرکت داشتند می‌توان ادامه داد.

مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره صف‌بندی‌های انتخاباتی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده گفت: مساله انتخابات از موضوعات اصلی تمام جریانات و احزاب است اما اینکه این موضوع چه زمانی برجسته‌تر و آشکار می‌شود، مهم است. هرچه ما از نیمه مجلس عبور می‌کنیم این دغدغه برای آن‌هایی که می‌خواهند رخدادها و حوادث را رصد کند جدی‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان شهرستانی باید شرایط را برای رای‌دهندگان روشن کنند، تصریح کرد: آن‌هایی هم که خودشان می‌خواهند در معرض نمایندگی قرار بگیرند و چهره‌های جدیدی هستند باید تلاش کنند که بسترسازی‌های لازم برای انجام انتخابات صورت بگیرد. 

این عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: «حضور» یک منحنی رو به رشد است و اگر بر خلاف این منحنی طبیعی کارهایی صورت بگیرد این زودرس بودن‌ها به خود آن‌ها که زودتر شروع می‌کنند آسیب می‌زند و در نظر مردم هم اینطور به نظر می‌آید که رفتارهای خلاف عادتی صورت می‌گیرد.

وی درباره برنامه‌های جریان اصولگرایی برای مجلس یازدهم اظهار کرد: فکر کردن به این حضور به طور طبیعی نیاز به بازنگری رفتار گذشته دارد و اینکه بتوانند با قدرت و قوت بیشتری این حضور را تقویت کنند. مجموعه جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک ساختار فراگیر را در دوره قبل پیش گرفتند و به اجرا گذاشتند و نتیجه آن هم نتیجه‌ای موفق بود و توانست ۱۶ میلیون رای را برای یک کاندیدا به دست آورد. 

این فعالی سیاسی اصولگرا با اشاره به حضور جمنا در انتخابات قبل، خاطرنشان کرد: این تجربه موفق را با توجه به اینکه دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی بود و ما به جز در دوره ریاست جمهوری شهید رجایی و شهید بهشتی موردی نداریم که دوره هشت ساله ریاست جمهوری شکسته شود و در دور دوم نتواند رای آورد با وجود این، گرد هم آوردن ۱۶ میلیون رای در ساختار جبهه مردمی موفقیت خوبی بود. این تجربه را قطعا با ملاحظه نکاتی که برخی برای پربار کردن این حرکت داشتند می‌توان ادامه داد.

شاکری درباره مشکلات و معضلات احتمالی پیش روی جریان اصولگرایی، عنوان کرد: طبیعی است که جریانات و احزاب دائما شرایط خود را رصد می‌کنند و این رصد کردن‌ها مربوط به موضوعات روز و جریان‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین‌المللی و روش‌های تازه‌ای که پیش روی جریان‌ها قرار دارد می‌شود،  به طور طبیعی این از مباحثی است که در جبهه مردمی هم اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز