خبرگزاری کار ایران

لیگ ملت‌‌های والیبال

سرمربی روسیه: از بهترین ها برای شکست ایران استفاده کردیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۹۴۵

سرمربی روسیه می گوید می گوید که در دیدار برابر ایران از تمامی گزینه ها برای شکست حریف استفاده کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، سرگی شلیاپنیکوف سرمربی تیم ملی والیبال روسیه بعد از دیدار نزدیک با ایران گفت: اولین ست بسیار سخت بود و بازیکنان ایران در طول مسابقه با تمام قدرت ظاهر شدند. ما هم تمام منابع و بازیکنان خود را بررسی کرده و از بهترین گزینه های ممکن برای شکست ایران استفاده کردیم. کم و بیش موفق شدیم و توانستیم بازی را به سود خود تمام کنیم.

سرمربی روسیه در پاسخ به این سوال که تقابل با ترکیب ایران برابر برزیل سخت تر بود یا این ترکیب، خاطر نشان کرد: قضاوت در این مورد سخت است چون برزیل تیم متفاوتی از روسیه است و تماشای بازی از کنار زمین موضوعی کاملا متفاوت از وقتی است که شما در زمین و پای بازی هستید. به طور کل معتقدم که ایران بازیکنان توانمندی دارد. به نظرم بازی با هر دوی این ارنج سخت و دشوار است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که دیدارهای هفته آینده ایران را چگونه پیش بینی می کنید، افزود: روسیه در گروه متفاوتی است بنابراین در حال حاضر وقت کافی برای تحلیل بازی آنها ندارم و همه تمرکزم روی بازی تیم خودم است و نه ایران.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز