خبرگزاری کار ایران

معین عباسیان در گفت و گو با ایلنا:

از استقلالی ها خبری نشد؛ قسمت نبود آبی پوش شوم/ شاگرد علی دایی شدن افتخار است

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۵۶

هافبک جدید سایپا درباره پیوستن به این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، معین عباسیان بامداد امروز با قراردادی یک ساله به تیم سایپا تهران پیوست. این در حالی است که ستاره اسبق پدیده مشهد پیشنهادهای خوبی از استقلال و تراکتورسازی هم داشت. وی در این باره اظهار داشت: حدود ساعت 3 بامداد امروز با مسئولان باشگاه سایپا به توافق رسیدم و ان شالله در این فصل در خدمت این تیم خواهم بود.

وی در ادامه افزود: حدود 5 پیشنهاد خوب از تیمهای لیگ برتری داشتم که تیمهای استقلال و تراکتورسازی هم جزو آنها بودند. استقلالی ها با من صحبت کردند ولی بعد از آن کمی وقت خواستند. دیگری خبری از آنها نشد و من هم باید تصمیم می گرفتم. از تمام هواداران این تیم ممنون هستم که در این مدت به من لطف داشتند اما قسمت نبود که در این برهه به این بپیوندم. از انتخابی که کردم بسیار راضی ام.

هافبک جدید سایپا در ادامه تصریح کرد: کار کردن با علی دایی افتخار هر بازیکنی است و من هم از این قائده مستثنی نیستم. ان شالله بتوانم جواب اعتماد ایشان را در سالی که آسیایی هستیم بدهم. مجموعه سایپا شناخته شده است و همیشه به فوتبال توجه ویژه ای داشته اند و همه اینها دست به دست هم داد تا با اطمینان این تیم را انتخاب کنم.

عباسیان در پایان درباره جانشینی علی قلی زاده گفت: علی قلی زاده بازیکن بسیار خوبی است که در فصل اخیر هم برای سایپا باز یهای خوبی را به نمایش گذاشت. شرایط امسال کمی فرق دارد و سخت تر شده است. امیدوارم بتوانم روند خوبی که در مشهد داشتم را اینجا ادامه دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز