خبرگزاری کار ایران

دیدار دبیرکل خانه کارگر با نایب رییس اتحادیه کارگری چین

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۴۱

علیرضا محجوب در حاشیه یکصدوهفتمین نشست سازمان بین‌المللی کار از نقش پررنگ چین در موضوع آموزش تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب در حاشیه یکصدوهفتمین نشست سازمان بین‌المللی کار در دیدار با نایب رییس اتحادیه کارگری چین از نقش پررنگ چین در موضوع آموزش تقدیر و تاکید کرد: تشکیلات کارگری ایران از تجربیات سیستم اداری و سیاست‌های گسترده آموزش در چین بهره برده است.

محجوب افزود: خوشبختانه ما موفق شده‌ایم با بهره‌گیری از سیستم‌سازی موفقیت‌های کوچک به موفقیت‌های قابل توجه کمی و کیفی دست یابیم.

دبیرکل خانه کارگر در پایان این دیدار از هیأت کارگری چینی برای بازدید و آشنایی با اقدامات اخیر ایران در بخش کارگری دعوت کرد.

در ابتدای این دیدار که فتح الهی و چمنی (رییس و نایب رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران) و اسلامی (عضو هیات مدیره مجمع نمایندگان کارگر) نیز حضور داشتند، نایب رییس اتحادیه کارگران چین از ملاقات با فردی که چهار دهه است در صدر فعالیت‌های کارگری ایران قرار دارد، ابراز خوشحالی نمود و تاکید کرد که تجربیات گرانقدر شما حائز اهمیت است.

وی خطاب به محجوب گفت: ما خواهان ارتقای روابط با خانه کارگر در همه سطوح هستیم و لذا بطور رسمی از جنابعالی و هیات خانه کارگر جهت شرکت در کنفرانس مجمع عمومی اتحادیه کارگری چین در اکتبر امسال دعوت بعمل می‌آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز