خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد ؛

تکذیب سخنان شهردار باشت از سوی فرماندار

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۰۹

فرماندار باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد سخنان شهردار باشت درباره نبود آب در این شهرستان را رد وگفت: سخنان آقای موسوی ، شهردار باشت صحت ندارد.

سید مسعود حسینی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: مشکل کمی آب در شهرستان باشت به دنبال برخی خشکسالی‌ها است  که متاسفانه بخشی از این شهرستان دچار آن شده است.

وی از افت فشار آب چاههای تامین آب شهرستان باشت در چندساله اخیر خبرداد و اظهارداشت: برخی از چاههای روستایی این شهرستان نیز دچار کمی آبی شدید شده است.

فرماندار باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: 115 روستای این شهرستان بصورت مجتمع های آبرسانی تامین آب می شود.

حسینی با بیان اینکه براساس تائیدیه شبکه بهداشت شهرستان باشت یک یا 2 حلقه چاه جدید حفر می شود، خاطرنشان کرد: باحفر این حلقه چاهها بخش عمده ای مشکلات شهر باشت حل خواهد شد.

وی گفت: روستای اسلام آباد شهرستان باشت و قسمتی از منطقه فرهنگیان شهر باشت با مشکل کمی آب مواجه است که دلیل اصلی آن افت چاههای آبی است.

فرماندار باشت  همچنین از احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی و شش کیلومتر خط انتقال برای تامین آب شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

پیش‌‌تر سید لطف الله موسوی‌، شهردار باشت در گفت وگو با ایلنا از مشکل شدید بی آبی در این شهرستان خبر داده بود و گفته بود بی آبی زندگی شهروندان را فلج کرده است. وی همچنین گفته بود : « نمازگزاران در نماز جمعه باشت قصد داشتند علیه مسئولان شعار دهند اما با سخنان امام جمعه شعار ندادند و منتظر پاسخ مسئولان برای رفع مشکل هستند.»

به گزارش ایلنا، شهرستان باشت از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود 100 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز