خبرگزاری کار ایران

8 تکنولوژی منحصر به فرد ماشین لباسشویی سامسونگ کدامند؟

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۵۰۶

اصطلاحاتی که گویای یک ویژگی یا فناوری جدید هستند و چه بسا هزینه هم بابت آن ها پرداخت می کنید اما هیچ گاه مورد استفاده شما قرار نخواهند گرفت. اگر پیش از خرید لباسشویی سامسونگ با آن ها آشنا باشید خرید برای شما سردرگم کننده و سخت نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، هنگامی که تصمیم به خرید ماشین لباسشویی می گیرید، چه در خرید حضوری و چه در خرید اینترنتی ، با اصطلاحات عجیب و غریبی رو به رو می شوید که اطلاع کافی از آن ندارید یا برای اولین بار است که می شنوید. اصطلاحاتی که گویای یک ویژگی یا فناوری جدید هستند و چه بسا هزینه هم بابت آن ها پرداخت می کنید اما هیچ گاه مورد استفاده شما قرار نخواهند گرفت. اگر پیش از خرید لباسشویی سامسونگ با آن ها آشنا باشید، خرید برای شما سردرگم کننده و سخت نخواهد شد. 

Add wash

قانون نانوشته ای وجود دارد که می گوید: همیشه بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی، یک لباس پیدا می شود که جا مانده است. اما این فقط بدشانسی شما نیست، برای حدود 90 درصد از مصرف کنندگان این اتفاق می افتد. سامسونگ برای نقض این قانون مورفی گونه، یک راه حل مبتکرانه اندیشید و لباسشویی AddWash را تولید کرد. در این ماشین یک در اضافه در بالای در اصلی قرار گرفته و از طریق آن می توان با فشار یک دکمه لباس جا مانده یا مواد شوینده را به دستگاه اضافه کرد، بنابراین لازم نیست لباس جامانده چند روز مهمان سبد لباس های کثیف باشد. ادواش فقط برای لباس های جا مانده نیست، می توانید برخی لباس های مجلسی یا نخی که الیاف آسیب پذیر دارند بعد از شست و شو با دست، به جای آب کشی و چلاندن به ادواش اضافه کنید چون بافت الماس گون آن، طوری طراحی شده که امکان ندارد لباس های حساس آسیب ببینند. هم چنین می توانید مایع نرم کننده را هر زمان خواستید به فرایند شست و شو اضافه کنید تا حوله ها و لباس های شما نرم تر و لطیف تر از همیشه شوند.

Pre Wash

ماشین های لباسشویی برنامه های مختلف شست و شو دارند. یکی از این برنامه ها PreWash یا پیش شست و شو است. PreWassh یک چرخه کوتاه مدت و اضافی شست و شو است که می تواند به آغاز اکثر برنامه های شست و شو اضافه شود. دیگر نیازی نیست لباس هایی که لک دارند یا خیلی کثیف هستند را از قبل خیس کنید یا یک شست و شوی دستی اولیه انجام دهید، چون برنامه PreWash این کار را برای شما انجام می دهد. برنامه شست و شوی دلخواه خود را انتخاب کرده، دکمه PreWash را بزنید تا این برنامه قبل از برنامه شست و شوی اصلی اجرا شود. این ویژگی کاربردی تاثیر چشمگیری روی قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ ندارد.

Eco Bubble

در فن آوری حباب ساز، ژنراتور حباب ساز به داخل دیگ حباب های هوا وارد می کند، آن ها به عمق الیاف لباس نفوذ کرده و باعث جدا شدن لکه های چربی و کثیفی از پارچه می شوند بدون آن که به شوینده قوی یا دمای هوای زیاد نیاز داشته باشند. این فناوری کیفیت شست و شو را به روش هوشمندانه ای ارتقا می بخشد. شستن حجم عظیمی از لباس ها آن هم در دمای پایین با استفاده از فناوری حباب ساز، ضمن برخورداری از کیفیت فوق العاده شست و شو به دلیل استفاده نکردن از هیتر در شست و شو تا 70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

Bubble Soak

با لمس یک دکمه، لباس ها در حباب خیسانده می شوند بنابراین لکه ها به خوبی پاک شده و از بین می روند. یک نوع پیش شست و شوی قدرتمند با کف است و کمک می‌کند تا انواع لکه‌های سرسخت را از بین ببرید، لباس‌ها در حباب خیس می‌شوند و بدین‌ ترتیب لکه ‌ها عملاً سست شده و از بین می‌روند.

Speed Spray

با استفاده از این فناوری، آب با فشار بالا روی لباس ها اسپری می شود در نتیجه سیکل شست وشوی لباس تنها در 59 دقیقه کامل می شود. کم شدن زمان شست و شو به معنی کاهش کیفیت شست و شو نیست. اسپری قدرتمند محلول آب و مواد شیمیایی روی لباس ها در دور تند، آن ها را هرچه تمیز تر می شوید.

Steam Refresh- Steam Wear

شست و شو با بخار یعنی از بین بردن لکه های سرسخت، بخار به فیبرهای غذایی که معمولاً به سختی پاک می شوند نفوذ کرده و کمک می کند اثر لکه بری قوی تر با مصرف مقدار کمتری از شوینده داشته باشند. مزیت دیگر فناوری شست و شو با بخار ضدعفونی کردن است و به ویژه برای ملافه، لباس کودکان یا دستمال های آشپزخانه که نیاز به ضدعفونی شدن دارند مناسب است. در عین حال به اتو کردن لباس ها هم کمک شایانی می کند. ال جی نخستین ارائه کننده فناوری شست و شو با بخار بود اما سامسونگ هم این فناوری را در لباسشویی خود عرضه کرد. اگر این فناوری برای شما مطلوب است هنگام خرید به دنبال کلمه Steam بگردید چون هر برندی نام خاص خود را روی این فناوری گذاشته است.

8 تکنولوژی منحصر به فرد ماشین لباسشویی سامسونگ کدامند؟

Air Wash

این فناوری برای بوزدایی و ضد عفونی کردن لباس ها به کار می رود. عمل بوزدایی بدون استفاده از آب و توسط هیتر موجود در بالای لباسشویی و با گردش هوای گرم انجام می شود. در این سیستم لباس هایی که در اثر استفاده مکرر به بوی نامطبوع آغشته شده اند در عرض 30 دقیقه بوزدایی و در عرض 59 دقیقه ضدعفونی می شوند. این قابلیت انقلابی تمام میکروب ها را از بین می برد. میزان مفید بودن هر یک از این ویژگی ها بیشتر به نیاز شما وابسته است که با توجه به قیمت لباسشویی سامسونگ بتوانید دستگاهی انتخاب کنید که یکی یا همه این ویژگی ها را داشته باشد.

Smart Chek

لوازم خانگی هر روز برای هوشمند تر شدن با هم رقابت می کنند. شما می توانید با دانلود یک اپلیکیشن، گوشی هوشمند خود را به ماشین لباسشویی وصل نموده و به این ترتیب از هر جایی در داخل یا خارج خانه، بر شست و شو نظارت داشته باشید. شست و شو را آغاز یا متوقف کنید یا طوری برنامه ریزی کنید که به محض رسیدن به خانه لباس های شما آماده پهن کردن باشند. هر گونه مشکلی برای ماشین لباسشویی رخ دهد این اپلیکیشن موضوع را کشف کرده و نحوه برطرف کردن آن را توضیح می دهد.

این مطلب برای افزایش آگاهی شما فراهم شد تا در صورت ناآشنا بودن با قابلیت ها و امکانات درج شده روی ماشین لباسشویی خود، بتوانید از آن اطلاع پیدا کنید. قبل از برخورد با وب سایت های دیگر یا فروشنده های بی حوصله، فروشگاه اینترنتی زنبیل به فراهم کردن همه چیزهایی که لازم است بدانید پرداخته است تا خرید برای شما یک پروسه سرگرم کننده و لذت بخش باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز