خبرگزاری کار ایران

جلسه هیات داوری چهارمین دوره جایزه فرشته در بخش عکس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۹۹۹

جلسه هیات داوران عکس جایزه فرشته با حضور آرش خاموشی، مهران مهاجر و غزاله هدایت برگزار شد و 20 عکس به مرحله نهایی راه یافتند.

به گزارش ایلنا، چهارمین دوره جایزه فرشته با موضوع «آژیر قرمز» در بخش عکس به معرفی نفرات برگزیده به مرحله داوری نهایی رسید.

محمدعلی حیدری (مدیر روابط‌عمومی جایزه فرشته) گفت: هیئت داوران بخش عکس در این دوره متشکل از  آرش خاموشی، مهران مهاجر و غزاله هدایت فعالیت خود را از خردادماه آغاز کرد. به این ترتیب، 90  اثر (41 زن و 49 مرد) به دبیرخانه این جایزه رسید و بعد از بررسی، هیئت انتخاب 20 اثر (8 زن و 12 مرد) را برگزید. به این ترتیب اسامی ۳۰ اثری که به مرحله داوری رسیده‌اند، به ترتیب نام و نام خانوادگی به شرح زیر است:

مهدی اسدی/ شیرین امیری/ مرتضی امین الرعایائی/ محمد آهنگری/ آذین حقیقی/ ساعده دوست بخیر/ پریا دیانی/ سودابه ذوالفقاری/ صحرا رشیدپور/ عطا رنجبر زیدانلو/ محمدرضا سعلبی فرد/ آرمین شکوهی/ الهه طرفه/ سمانه غلام نژاد/ مهرداد فتحی/ آرش قاضی/ بابک کنعانی/ مسعود محمدی/ نوید محمدی ترازک/ علی انصاری

وی افزود: جایزه منتخب هیات داوران برای نفر اول تندیس «جایزه فرشته»، لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب و مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی است و جایزه ۱۰ نفر برگزیده هیات داوران: لوح تقدیر به همراه بن خرید شهرکتاب و چاپ اثر به صورت یک جلد کتاب خواهد بود.

حیدری گفت: بیست نفر برگزیده‌ی بخش عکسِ چهارمین دوره جایزه فرشته، تابستان پیش رو در نمایشگاه عکسی در گالری فرشته، به مدت یک هفته، آثار خود را برای علاقمندان به نمایش خواهند گذاشت. همچنین  این نمایشگاه به شکل دوره‌ای در چند شهر دیگر از جمله کرمانشاه (نگارخانه آفرینش)، رشت (گالری الهی)، اصفهان (گالری بیان)، شیراز (گالری نارنج)، کرمان (گالری هومر) و شهرهای دیگر نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: آثار برگزیده‌گان بخش عکس چهارمین دوره «جایزه فرشته» در گالری KHP در شهر دوسلدورفِ آلمان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه فرشته به دبیری پژمان موسوی با معرفی برندگان، ٣٠ خرداد 1397 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز