خبرگزاری کار ایران

معادلات پیچیده ربیعی، آلومینیوم و بادران؛ مثلثی مخوف و ترسناک!

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۸۱۴

آلومینیوم اراک به شدت خواستار جذب محمد ربیعی می‌باشد اما مانعی بر سر راه وجود دارد.

به گزارش ایلنا، عملکرد نسبتا خوب محمد ربیعی در فوتبال ایران و خصوصا فصل گذشته در بادران تهران سبب شده تا علیرضا دهشمند دوست دیرینه‌اش او را گزینه اول نیمکت آلومینیوم اراک کند. برای این انتقال مانع بزرگی بر سر راه ربیعی و اراکی‌ها است و آن نیز قرارداد دو ساله ربیعی با نارنجی پوشان پایتخت نشین می‌باشد.

محمد ربیعی یک سال دیگر با بادران قرارداد دارد و از گوشه و کنار باشگاه بادران نیز خبر می‌رسد که آنها مایل به همکاری با ربیعی نیستند و حتی مذاکراتی را نیز با چند گزینه صورت داده‌اند. قرارداد نسبتا بالای ربیعی سبب شده تا مسئولین بادران از ادامه همکاری سر باز زده و خواستار قطع همکاری شدند اما ربیعی سکوت مطلق اختیار کرده است.

درحالی که مسئولین آلومینیوم اراک خواستار هرچه زودتر فسخ کردن قرارداد ربیعی با بادران هستند، ربیعی اما با سکوتی که اختیار کرده دو باشگاه را در منگنه قرار داده است و مشخص نیست وضعیت این دو باشگاه به کجا ختم خواهد شد. مثلث ربیعی، بادران و آلومینیوم اکنون به نقطه‌ای رسیده است که واقعا مخوف و ترسناک شده. هیچ معلوم نیست که چه وضعیتی در انتظار سه ضلع این مثلث خواهد بود و باید منتظر نشست و دید، اتفاقات روزهای آینده چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز