خبرگزاری کار ایران

محمد ربیعی در گفتگو با ایلنا:

مهم‌ترین بازی ما با مراکش است / قرارداد دارم و برنامه‌های فصل آینده را بررسی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۰۵۵

سرمربی تیم بادران تهران می‌گوید برای جام جهانی روسیه همه مردم ایران باید از کارلوس کی روش حمایت کنند.

محمد ربیعی در گفت و گو با ایلنا، درباره وضعیت ادامه همکاری خود با تیم بادران تهران گفت:  یک سال دیگر با تیم بادران قرارداد دارم و دو پیشنهاد هم وجود داشت که من چند جلسه با رئیس هیئت مدیره باشگاه داشتم که برنامه‌های فصل آینده را بررسی کنیم. بالاخره باید بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد تا روی چند مورد دیگر به توافق برسیم. 

ربیعی درباره وضعیت پرداخت قرارداد بازیکنان عنوان کرد: تیم ما برخلاف گفته‌ها از میزان هزینه کرد جزو تیم‌های پرهزینه محسوب نمی‌شدیم و با توجه به بررسی‌هایی که حوزه مالی شرکت انجام داد این موضوع مبرهن بود. بادران باشگاه متعهدی است، هزینه کردش بالا نیست اما آنچه پرداخت شده دقیق است. البته قسمتی از مطالبات باقی مانده بازیکنان و کادرفنی که طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد. قراردادهای بازیکنان این فصل مشروط بوده و برای همه به طور یکسان نیست.

ربیعی درباره لیست ورودی و خروجی بازیکنان بادران در نقل و انتقالات اظهار داشت: هنوز در حال بررسی هستیم و اول باید جلسه ما با باشگاه باید تمام شود تا سپس روی بقیه برنامه‌ها متمرکز شویم. تا الان بازیکنی از ما به جایی نرفته و در واقع اطلاعی در این باره ندارم.

ربیعی درخصوص ناکامی بادران برای صعود به لیگ برتر گفت: ما از اول فصل روند خوبی داشتیم، تا آخرین روز هم مدعی بودیم اما شانس کمی داشتیم. در چند بازی مستقیم با رقبایمان در حق ما اجحاف شده، از اشتباهات داوری متضرر شدیم و از روی یک اشتباه شانس‌های ما کم شد. فکر می‌کنم بیشترین ضرر را تیم ما داشت. در دو بازی مانده به هفته‌های پایانی چهار امتیاز از دست دادیم و شانس صعود کم شد. از لحاظ فنی همه این را می‌دانند که تیم ما خوب کار کرد؛ همه عملکرد تیم ما را تحسین کردند و آمار بهترین گلزنی را داشتیم.

سرمربی بادران درباره لیست کارلوس کی روش برای جام جهانی روسیه گفت: این تصمیم خیلی کارشناسانه است و البته باید حمایت همه جانبه مردم ایران با کارلوس کی روش باشد که ما بتوانیم نتایج افتخارآمیزی داشته باشیم. شاید شانس ما برای صعود از گروهمان با وجود تیم‌های بزرگی مانند پرتغال و اسپانیا کم باشد اما بازی اول ما مقابل مراکش تعیین کننده است. محتوای بازی اول قسمت مهمی از شروع خواهد بود. مهم ترین بازی ما به نظرم با مراکش خواهد بود و اگر با انسجامی که نه احتیاط زیاد باشد و نه زیاد هم بی نظم عمل کنیم، می‌توانیم با برنامه ریزی در دقایق خاص احتمال برنده شدن خواهیم داشت تا شانس ما دو برابر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز