خبرگزاری کار ایران

آشنایی با حریفان ایران در هفته دوم لیگ ملت ها

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۸۰۳

رقیبان ایران در هفته دوم مسابقات شرایط متفاوتی دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم مسابقات لیگ ملت های والیبال با سه تیم ایتالیا، کانادا و آرژانتین مصاف خواهد کرد. ایتالیا بر خلاف دو تیم دیگر شروع بسیار خوبی در مسابقات داشت اما دو تیم دیگر نیز حریفان قدرتمندی برای تیم ملی ایران خواهند بود. در ادامه با حریفان ایران در شهر سن خوان آشنا خواهیم شد:

 

ایتالیا

تیم ملی ایتالیا مسابقات را با سه برد آغاز کرد. شاگردان بلنجینی ابتدا موفق شدند آلمان را با نتیجه سه بر یک شکست دهند و در بازی دوم در یک رقابت سخت و نفس گیر تیم ملی قدرتمند برزیل را با نتیجه سه بر دو شکست دادند تا برد بزرگی را جشن بگیرند. ایتالیا در سومین دیدار خود البته کار سختی نداشت و توانست در سه ست صربستان را شکست دهد تا به این ترتیب با 3 برد و کسب هشت امتیاز در هفته اول مسابقات، عملکردی درخشان داشته باشد و خود را در میان مدعیان قرار دهد.

 

کانادا

تیم ملی کانادا اما مسابقات را خوب آغاز نکرد و در اولین بازی با نتیجه سه بر صفر برابر روسیه شکست خورد. کانادا مانند ایران در دومین دیدار خود موفق شد با پیروزی برابر یک تیم آسیایی، اولین برد خود را برابر کره جنوبی جشن بگیرد اما این تیم نیز در روز سوم هفته اول مسابقات عملکرد خوبی نداشت و برابر لهستان میزبان با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا به این ترتیب با یک برد به کار خود در هفته اول پایان دهد.

 

آرژانتین

تیم ملی آرژانتین از جمله تیم های بدون برد مسابقات در هفته اول است. شاگردان ولاسکو هر چند برابر آمریکای مدعی شروع خوبی داشتند و دو ست اول را کسب کردند تا در یک قدمی کسب یک پیروزی مهم در افتتاحیه باشند اما اولین دیدار خود را با شکست به پایان رساندند. آرژانتین در دومین دیدار خود نیز برابر چین با نتیجه عجیب سه بر صفر شکست خورد و در دیدار پایانی نیز با نتیجه سه بر یک سومین شکست خود را متحمل شد تا با سه شکست به استقبال میزبانی در هفته دوم مسابقات برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز