خبرگزاری کار ایران

ناکاگایچی: بازیکنان ایران ما را دست کم گرفته بودند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۴۵۱

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن می گوید که نظم تا آخرین لحظه راز پیروزی این تیم بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، یوئچی ناکاگایچی پس از پیروزی 3 بر یک برابر ایران در آخرین بازی هفته اول رقابت های لیگ ملت های والیبال اظهار داشت: تا لحظه آخر منظم بازی کردیم و این راز پیروزی ما بود. در این مدت بسیار تمرین کرده بودیم و با آمادگی وارد مسابقات شدیم.

وی ادامه داد: ایران را به خوبی آنالیز کرده بودیم وستاره های این تیم را می شناختیم. ضمن اینکه احساس می کنم بازیکنان ایران در شروع مسابقه ما را دست کم گرفته بودند. ما بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که حرف های زیادی برای گفتن دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: ما هم انتظار بیشتری از تیم ایران داشتیم و فکر می کنم در روزی که آنها چندان خوب نبودند توانستیم به آنها ضربه بزنییم. به هر حال از این پیروزی بسیار خوشحالم، چون این نتیجه ما را به ادامه مسابقات بسیار امیدوار کرد.

ناکاگایچی خاطرنشان کرد: در برخی از صحنه ها ایرانی ها تلاش می کردند برخلاف آنالیزی که از آنها داشتیم بازی کنند، اما ما خیلی زود شرایط را بررسی می کردیم و به نتیجه می رسیدیم. نشان دادیم که در نبرد آسیایی ها کدام تیم برتر است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز