خبرگزاری کار ایران

باید برای افتخارات رئال مادرید کلاه از سر بردارید!

خط و نشان گواردیولا برای زیدان

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۸۰۰

سرمربی منچسترسیتی معتقد است او به همراه شاگردانش مانع از قهرمانی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال آینده خواهند بود.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید در پنج فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا موفق شده چهار بار به قهرمانی دست پیدا کند و برای طرفداران بارسلونا جالب خواهد بود که سرمربی سابق این تیم حمایت ویژه‌ای از عملکرد لوس بلانکوس داشته باشد.

پپ گواردیولا در جریان جشنواره سالانه موسسه یوهان کریوف، که روز چهارشنبه برگزار شد، گفت: این افتخارات بسیار منحصر به فرد هستند شما باید به احترام آنچه که آنها انجام داده‌اند کلاه خود را بردارید.

او ادامه داد: مهم نیست که آیا آنها سزاوار این هستند یا نه، زیرا اموری که آنها انجام داده‌اند بسیار دشوار است. آنها کیفیت خود را اثبات کرده‌‌اند و ما(منچسترسیتی) امیدواریم که از چهارمین قهرمانی متوالی رئال در لیگ قهرمانان اروپا جلوگیری کنیم. زیدان یک کار خارق العاده انجام داده است.

گواردیولا درخصوص خداحافظی آندرس اینیستا عنوان کرد: بارسلونا هم فصل خوبی داشت. آنها همچنان بازی می‌کنند و با خداحافظی دو، سه یا چهار بازیکن راه آنها پایان نمی‌یابد. آنها بهترین باشگاه در جهان باقی خواهند ماند و من فکر نمی‌کنم آنها DNA خود را از دست بدهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز