خبرگزاری کار ایران

سردار شریف:

امروز به برکت گفتمان انقلاب اسلامی پرچم مقاومت همچنان برافراشته است

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۷۹۹

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با تاکید بر اینکه فرایند مبارزه ومقاومت در برابر صهیونیست ها به سمت تحقق آرمان فلسطین پیش رفته است ، اظهار کرد: امروز فلسطینی ها برغم تمامی محاصره و تنگناها ، با تمام هستی و دارایی در مقابل صهیونیست ها ایستادگی می کنند و راه پیمایی های بازگشت توانسته است موجب زنده نگه داشتن حیات و شادابی به فلسطینی های در صحنه شود.

به گزارش ایلنا، رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی  در سومین نشست  ستاد برنامه ریزی مراسم روز جهانی قدس سال ۹۷ که با حضور مسئولین و نمایندگان سازمان ها و نهادهای دولتی و مردمی فعال در حوزه فلسطین برگزار شد،  موضوع فلسطین را برآمده از تفکر فقهی و دینی و مبتنی بر دستورات صریح قرآن کریم عنوان و تصریح کرد: طی  ۷۰ سال  اشغال این سرزمین ، " مقاومت"  تنها نسخه و اقدامی است که  موثر واقع شده و امروزآثار و برکاتش بیش از پیش نمایان است.

وی افزود: امروز به برکت گفتمان انقلاب اسلامی و مجاهدت و جانفشانی های صورت گرفته در مسیر مبارزه با ظلم و استکبار و یاری رساندن به مظلومان ، پرچم مقاومت همچنان برافراشته است.

رییس ستاد انتفاضه و قدس  تشکیل داعش را  توطئه ای در جهت انحراف افکار عمومی دنیا نسبت به مسئله فلسطین توصیف و خاطرنشان کرد: دشمنان سعی داشتند تنش و درگیری را به جغرافیای جهان اسلام بکشند، اما پیروزی با جبهه مقاومت بود و با شکست داعش ، نگاه افکار عمومی به جبهه دشمن معطوف شده و دیگر حاشیه امنی برای این رژیم جعلی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی جبهه مقاومت در منطقه دستاورد و ویژگی مثبتی است که امت اسلامی  با محوریت جمهوری اسلامی ایران بدست آورده است، در حقیقت اگر تدابیر مقام معظم رهبری(ره) و مجاهدت مدافعان حرم  نبود، این امر  تحقق پیدا نمی کرد .

رییس ستاد انتفاضه و قدس در ادامه  تصریح کرد: آمریکایی ها که روزی مدعی ایجاد اجماع جهانی له یا علیه یک موضوع در دنیا بودند ، با طراحی قبلی و بر اساس یک توطئه امریکایی – صهیونیستی ، سفارت خود را به قدس شریف منتقل کردند و انتظار داشتند این اقدام که از اساس خلاف قوانین بین المللی است با همراهی سایر کشورها مواجه شود ، اما نه تنها همراهی و اجماعی صورت نگرفت ، بلکه ملت های آزاده دنیا این اقدام ننگین را محکوم کردند.

وی یکپارچگی مردم فلسطین برای مقابله با طرح های آمریکایی و صهیونیستی از جمله فتنه اخیر را از ویژگی های برجسته روز قدس امسال دانست و گفت: در روزها و هفته های اخیر شاهد شکل گیری و انجام راهپیمایی هایی تحت عنوان " حق بازگشت"  هستیم که طی آن تاکنون  بیش از ۷۰نفر شهید  و هزاران فلسطینی مظلوم و مقاوم زخمی شده اند  .

شریف اظهار کرد: امروز فلسطینی ها برغم محاصره و تمامی تنگناها ، با همه هستی و دارایی در مقابل صهیونیست ها ایستادگی می کنند و راه پیمایی های حق بازگشت توانسته است موجب زنده نگه داشتن حیات  و شادابی به فلسطینی های در صحنه شود.

رییس ستاد انتفاضه و قدس در پایان با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس امسال در بسیاری از کشورهای اسلامی ، از جمله فلسطین به دلیل راهپیمایی های بازگشت ، با شکوه و پررونق تر خواهد بود، گفت: مردم مظلوم فلسطین مدت ها است می گویند ما می خواهیم به سرزمین مادری مان بازگشته  و نمی خواهیم در اردوگاه بمانیم؛ امت اسلامی باید به این  مهم بعنوان مطالبه خاص در روزجهانی قدس  بپردازد.

در این نشست نمایندگان نهادها و سازمانهای فعال در حوزه فلسطین به ارائه گزارش از برنامه ها و اقدامات پیش بینی شده  خود در روز جهانی قدس پرداختند.

جمع بندی پیرامون شعار محوری روز قدس و محورهای قطعنامه راهپیمایی این روز از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز