خبرگزاری کار ایران

اعتصاب سراسری در اردن

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۶۳۳

معلمان، پزشکان، روزنامه‌نگاران و چندین حرفه دیگر امروز در اعتصابات سراسری در اردن شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری البوابه، انجمن پزشکان اردن از تمام اعضایش خواسته تا امروز -چهارشنبه- از کار دست بکشند و تنها به موارد اورژانسی رسیدگی کنند.

انجمن پزشکان از اعضای خود در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی خواست تا دفاتر خود را ترک کنند و در حیاط مراکز پزشکی محل کارشان تجمع کنند. در عین حال، از دکترهایی که در کلینیک‌های درمان سرپایی مشغول به کارند، خواسته شده تا وقت‌های ملاقات را لغو کنند و کلینیک‌های خود را ببندند. این خبر را «هشام فتیانی»، عضو تیم انجمن پزشکان اردن که این اعتصاب را سازماندهی کرده، به اردن تایمز داد. 

وی گفت: انجمن پزشکان اعلام کرد که تمام کارکنان بخش پزشکی که در مراکز اورژانس و اتاق عمل مشغول به کارند از این اعتصاب مستثنی هستند.

وی افزود: تمام اعضای این انجمن بر طبق قانون باید در این اعتصاب شرکت کنند.

«احمد حاجایا» سخنگوی انجمن معلمان، روز گذشته به اردن تایمز گفت که معلمان نیز به این اعتصاب خواهند پیوست، با این وجود والدین همچنان باید کودکان‌شان را برای امتحانات نهایی به مدرسه بفرستند. 

حاجایا در ادامه گفت: ما نیز به‌شکل مؤثر در این اعتصاب شرکت خواهیم کرد، اما این تاثیری بر دانش‌آموزان و امتحانات نهایی مدارس نخواهد گذاشت. بنابراین تغییری در برنامه امتحانات پیش نخواهد آمد. والدین باید فرزندان‌شان را برای برگزاری امتحانات به مدرسه بفرستند... هدف ما این است که پیامی واضح و محکم به دولت بدهیم، اما نمی‌خواهیم به دانش‌آموزان یا جامعه آسیبی بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز