خبرگزاری کار ایران

فرماندار کامیاران مطرح کرد:

توسعه با حضور مردم به منصه ظهور می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۶۱۸

فرماندار کامیاران گفت: توسعه اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی نیازمند مشارکت مردمی و بهره‌گیری از نیروی اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، مسعود الماسی در مراسم معارفه خود به موضوع شعار سال اشاره کرد وگفت: برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی لازم است آن را به خوبی تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه کالا فقط اشیای مصرفی و تولیدی نیست، افزود: محصولات فرهنگی، معنوی، آداب و رسوم مردم از کالاهای ارزشمندی هستند که باید از آنها برای توسعه اقتصادی حمایت شود.

الماسی استان کردستان را در حوزه گردشگری و فرهنگی دارای بزرگترین پتانسیل برای تولید ثروت دانست و افزود: اقدامات تیم مدیریتی استان در نوروز امسال مثال بارز موفقیت در این زمینه است.

وی همچنین توجه به ساخت فیلم وسریال با همکاری صدا وسیما را از دیگر مواردی عنوان کرد که می تواند در عرصه فرهنگ وهنر مطرح باشد.

فرماندار شهرستان کامیاران با اشاره به ویژگیهای خاص مناطق روستایی استان ،  اظهار داشت: به درستی کردستان بهشت گمشده ایران است و با استفاده از ظرفیت گردشگری روستایی و ایجاد اماکن بومگردی می توان این زیبائیها را به دنیا شناخت.

وی موفقیت اجرای برنامه ها و طرح های گردشگری را در گرو داشتن محیط زیستی سالم دانست و تصریح کرد : با بهره گیری از ظرفیت های مردمی، فعال کردن انجمن ها و همراهی بخش دولتی باید از تخریب ونابودی جلوگیری شود تا جاذبه های طبیعی کماکان بتواند به عنوان قطب گردشگری مطرح باشد.

الماسی در ادامه با اشاره به چالش ها ومشکلات پیش روی توسعه گفت: توسعه اقتصادی ، سیاسی واجتماعی نیازمند مشارکت مردمی و بهره گیری ازنیروی اجتماعی است.

وی با بیان اینکه موفقیت مسئولان در گرو آزاد کردن انرژی مردم و استفاده از این ظرفیت عظیم است، افزود: مردم باید خودشان مالک کارهای خود باشند و در این راستا باید از مشارکت مردمی، احزاب، سمن ها و نهادهای مدنی حمایت شود.

الماسی اتکا بر توانایی مردم را لازم دانست و تاکید کرد: اگر مسئولان در انجام کارها دست روی مطالبات مردم نگذارند آن کار مشروعیت نخواهد داشت.

وی در خاتمه سخنان خود خطاب به مسئولان شهرستان گفت: تکریم ارباب رجوع مهمترین رسالت کاری تان است و این رسالت بایستی با حفظ نظم وانضباط اداری و توجه به خواست مردم به خوبی محقق شود.

گفتنی است؛ فرماندار جدید کامیاران با مدرک دکترای جفرافیای سیاسی عضویت در شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی دکتر روحانی، عضو انجمن ژئوپولیتیک ایران، کارمند شرکت نفت بندر عباس، شهردار قروه و سریش آباد، رئیس شورای فرهنگی استان، رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مدرس و دبیر حزب اعتدال و توسعه کردستان را در سابقه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز