خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش عنوان کرد :

یکی از ظرفیت‌های بالقوه در توسعه شهرستان دریا و ساحل آن است

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۵۴۰

فرماندار تالش گفت: دریا و ساحل آن به عنوان یک ظرفیت بالقوه در توسعه شهرستان به شمار می‌رود و لازم است برای مدیریت واحد و ساماندهی های اصولی، اطلاعات لازم در زمینه های مختلف تهیه شود.

به گزارش ایلنا از تالش، اولین جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان تالش امروز با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.

سید عیسی مهدوی  فرماندار تالش با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با اشاره به بحث ساماندهی سواحل گفت : ستاد ساماندهی سواحل، ستاد مهمی است و از مسائل مهم کشوری و استانی است که باید به آن پرداخته شود.

رئیس ستاد ساماندهی سواحل شهرستان افزود : دریا و ساحل آن به عنوان یک ظرفیت بالقوه در توسعه شهرستان بشمار می رود و لازم است برای مدیریت واحد و ساماندهی های اصولی، اطلاعات لازم در زمینه های مختلف تهیه شود.

مهدوی در ادامه مسائل فرهنگی و اخلاقی را بسیار حائز اهمیت خواند و برضرورت انجام فعالیتهای فرهنگی و تبلیغاتی در سواحل از قبیل برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف تاکید داشت.

فرماندار تالش بر ایجاد گشت‌ها، حضور نیروهای امداد و نجات، نصب بنرهای راهنما، بهسازی خطوط مواصلاتی، ایمن سازی سواحل و وظیفه مندی دستگاه های عضو ستاد ساماندهی تاکید کرد.

در ادامه معاون سیاسی فرماندار تالش در این جلسه گفت: ارائه خدمات و امکانات رفاهی بهداشتی مناسب برای گردشگران، فراهم کردن محل های استقرار موقت، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی ، پیشگیری از بروز ناهنجاری های اخلاقی و مقابله با ناامنی، سرقت و مزاحمت برای خانواده ها، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و غنی سازی اوقات فراغت گردشگران و مسافران از جمله وظایف ستاد ساماندهی سواحل است.

لازم به ذکر است طبق دستورالعمل  ساماندهی سواحل کشور بمنظور مدیریت یکپارچه و هماهنگی در اجرای برنامه های ساماندهی سواحل و محل های شنا در سال 97 کمیته های 9 گانه در شهرستان راه اندازی شد . 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز