خبرگزاری کار ایران

در تذکری مطرح شد؛

قاضی پور: چرا سوال از وزرا با تاخیر مطرح می‌شود/ لاریجانی: کمیسیون‌ها در جلسات فوق‌العاده به سوالات رسیدگی کنند

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۵۰۷

نماینده مردم ارومیه گفت: ۶ یا ۹ ماه طول می‌کشد تا به سوالات نمایندگان از وزرا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نادر قاضی پور  نماینده مردم ارومیه در جریان صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در خصوص تاخیر مجلس و کمیسیون‌ها در رسیدگی به سئوالات از وزرا گفت: چرا به سوالات وزرا با تاخیر طولانی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس رسیدگی می‌شود؟

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه ۶ یا ۹ ماه طول می‌کشد تا به سوالات نمایندگان از وزرا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس رسیدگی شود، تصریح کرد: وقتی سوالات به صحن علنی ارجاع می‌شود باید هفته‌ای یک سوال در دستور کار صحن قرار بگیرد، دستور دهید سوالات در صحن و کمیسیون‌های تخصصی طبق آیین نامه بررسی و به آنها رسیدگی شود.

وی در ادامه تذکری دیگر داد و گفت: رییس‌جمهور دستور دهد تا خسارت سیل‌زدگان فروردین به زودی پرداخت شود. 

لاریجانی هم در واکنش به تذکرات قاضی پور گفت: کمیسیون‌ها باید سر وقت به سوالات جواب دهند اما وقتی تعداد سوالات زیاد است و دستور کار معمول را هم دارند به سوالات باید در جلسات فوق العاده رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز