خبرگزاری کار ایران

امیدوارم فیفا متوجه دخالت نمایندگان مجلس نشود

ذوالفقارنسب: در تهران عطسه می‌کنیم، ده دقیقه بعد کی‌روش می‌داند!

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۲۷۷

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد دیدار تیم ملی مقابل ترکیه صحبت کرد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره بازی اخیر تیم ملی ایران برابر ترکیه اظهار داشت: فکر می کنم آقای کی روش آخرین آزمایشاتش را انجام می دهد و در مجموع چیزی که دیدیم، با توجه به نزدیکی مسابقات کمی تامل برانگیز است. ما ساختار دفاعیمان را به هم ریختیم و دیشب این ترکیب خصوصا در نیمه اول بسیار شکننده بود. به نظر من تیم ما نمایی از تیم ملی حاضر در جام جهانی را نداشت.

وی درباره تغییر پست بازیکنان گفت: نمی خواهم چیزی بگویم که برداشت منفی شود. این روزها ما اگر در تهران عطسه کنیم، ده دقیقه بعد آقای کی روش در اردوی تیم ملی خبردار می شود. نظر من این است که روزبه چشمی در تیم خودش اکثرا به عنوان هافبک بازی کرده و علی رغم آن که جوان خوب و باآینده ای است، اما ضریب اطمینان بالایی نداشت.

کارشناس باسابقه کشورمان، پیش بینی خود را از جام جهانی این طور بیان کرد: تیم های آلمان، برزیل و فرانسه از شانس های کسب جام جهانی هستند و ما هم باید به فکر آن باشیم که نتایج آبرومندی را کسب کنیم.

ذوالفقارنسب در واکنش به انتقادات نمایندگان مجلس از لیست تیم ملی هم افزود: این کار در هیچ جای دنیا مرسوم نیست و این به نوعی دخالت شخصیت های سیاسی در ورزش است. فقط امیدوارم که فیفا متوجه این اتفاق نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز