خبرگزاری کار ایران

جهانبخش: یکدل بودن مهم‌ترین ویژگی تیم ماست

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۰۰۷

بازیکن تیم ملی می گوید تمام تلاش خودمان را برای خوشحال کردن مردم انجام می دهیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش در حاشیه اردوی تیم ملی در ترکیه به خبرنگاران گفت: خدار را شکر همه بچه‌ها سرحال هستند و تمرینات خوبی انجام می‌دهند. ما در اینجا کمپ تمرینی فوق‌العاده داریم که امکانات خوبی در اختیار ما قرار داده است. اولین بازی ما هم با تیم خوب ترکیه است و ان‌شاالله مسیرمان برای حضور در جام جهانی بهتر و بهتر جلو برود. 

وی در خصوص انتظارات بالای مردم از تیم ملی تاکید کرد: صد در صد تمام تلاش ما در این مدت کسب آمادگی بالا با شرایط خوب بوده است. ما با آن شرایط خوبی که به جام جهانی صعود کردیم و نتایج خوبی که به دست آوردیم انتظارات را بالا بردیم اما شرایط سختی در جام جهانی داریم و در گروه سختی قرار گرفته‌ایم . اما ما بازیکنان و کادرفنی تمام سعی خود را می‌کنیم که پرچم ایران را در این مسابقات پله به پله بالا ببریم و بهترین نتایج را بگیریم. از همه مهم تره این است مردم ببینند ما تمام تلاش خودمان را برای خوشحال کردن آنها انجام می‌دهیم. 

جهانبخش در ادامه تصریح کرد: یکدل بودن مهم‌ترین ویژگی تیم ملی ماست. تیم ملی هیچ وقت برای بازیکنان ثابت نبوده و در زمان مختلف و بر حسب نظر سرمربی نفرات عوض می‌شوند. اما این یکدلی همیشه وجود داشت و باعث نتیجه گیری تیم ملی شده است. انگیزه‌ی خوبی داریم تا این شرایط عالی را ادامه دهیم و در جام جهانی موفق شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز