خبرگزاری کار ایران

تیم ملی آمادگی دوری سیدجلال را ندارد؛

جالی خالی یک رهبر در خط دفاع

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۰۲۳

دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ترکیه نشان از نبود یک رهبر در خط دفاع داشت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته در دیداری دوستانه به مصاف ترکیه رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

علیرغم بازی خوب و قابل قبول شاگردان کی‌روش در این دیدار و سوای نتیجه آن که منجر به شکست تیم ملی در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش پیش از سفر به روسیه شد، نکات منفی در این دیدار هم وجود داشت که سرمربی تیم ملی باید فکری به حال آن بکند.

یکی از این موارد ناهماهنگی و آشفتگی در خط دفاع تیم ملی خصوصا در مرکز آن بود. جایی که چشمی و پورعلی‌گنجی بسیار ناهماهنگ و آشفته نشان دادند و خط حمله ترکیه با درخشش توسان توانست بارها دروازه ما را تهدید و 2 بار آن را باز کند.

این یکی از نخستین دیدارهای تیم ملی بعد از حذف سید جلال حسینی بود و جای خالی مدافع با تجربه تیم ملی که علاوه بر عملکرد انفرادی خوب در قلب خط دفاع، نقش یک رهبر را در انتهای زمین ایفا می‌کرد و جای خالی‌اش به شدت توی چشم بود.

خط خوردن حسینی از تیم ملی تصمیم سرمربی تیم ملی بود و نمی‌توان در کار کی‌روش دخالت کرد ولی وقتی روی نام یک بازیکن کلیدی قلم قرمز کشیده می‌شود باید فکری برای پر کردن جای خالی او داشت و امیدواریم این اتفاق در بازی‌های اصلی بیافتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز