خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

ضرورت نظارت بر روند تهیه و توزیع گندم و فرآیند پخت کیفی و عرضه نان

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۸۸۲

استاندار مازندران بر ضرورت نظارت بر روند تهیه و توزیع گندم و فرآیند پخت کیفی و عرضه نان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد اسلامی در جلسه کارگروه آرد و نان استان بر ضرورت ارتقا کیفیت نان تاکید کرد و یاد آور شد: بهبود کیفی نان، ایجاد رضایت در مردم و اقتصادی کردن فعالیت نانوایی ها، هدف اصلی در این بخش است.

استاندار بر شناسایی و رفع حلقه مفقوده تحقق کیفیت نان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: باید با سازماندهی، شاخص گذاری و کنترل درست فرآیندها، کیفیت نان را بیش از پیش ارتقا داد.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که مهارت تولید نان کیفی و مناسب از طریق آموزش های لازم پیگیری شود، گفت: بر روند تهیه و توزیع گندم، بهداشت فردی و محیط نانوایی ها، پخت کیفی و عرضه مطلوب نان، نظارت دقیق و مستمر صورت گیرد.

رییس کارگروه آرد و نان استان، بر ضرورت مدیریت یکپارچه بر روند تهیه و توزیع گندم و فرآیند پخت کیفی و عرضه نان تاکید کرد و افزود: کارگروهی برای سیاست گذاری، نظارت و پایش فرآیندهای تهیه و توزیع گندم و فرآیند پخت کیفی و عرضه نان تشکیل و شیوه نامه یی برای تحقق این مهم تدوین شود.

استاندار مازندران، تصریح نمود: باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا کسب و کار کارخانجات آرد و نانوایی ها ارزش آفرین و اقتصادی باشد تا موجب دوام تولید و اشتغال در این بخش گردد.

مقام عالی دولت در استان، تناسب بین ظرفیت ها و تقاضا را شرط اصلی اعطای مجوزهای جدید در بخش های مختلف دانست و گفت: مجوزهای نانوایی ها باید بر اساس ظرفیت ها داده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز