خبرگزاری کار ایران

مسابقات تیراندازی جام جهانی آلمان / نتایج تیم میکس تفنگ و تپانچه مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۸۷۰

در ادامه مسابقات تیراندازی جام جهانی آلمان ، تیم میکس تفنگ و تپانچه کشورمان از راه یابی به فینال بازماند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، آخرین روز مسابقات تیراندازی جام جهانی آلمان در رشته میکس تفنگ با حضور 74 تیم دو نفره برگزار شد که در مجموع امتیازات، امیر محمد نکونام و نرجس امام قلی نژاد با 832.1 امتیاز در جایگاه سی و دوم و امیرسیاوش ذوالفقاریان و زهرا هاشمی با 830.4 امتیاز در جایگاه سی و نهم جهان ایستادند و از راهیابی به فینال باز ماندند.

همچنین در رشته میکس تپانچه نیز وحید گل خندان و گلنوش سبقت الهی با امتیاز 757 در جایگاه سی و هشتم جهان به کار خود پایان دادند، 67 تیم در این بخش حضور داشتند.

کاروان ورزشی ایران در این رقابت ها یک مدال طلای ارزشمند توسط الهه احمدی در تفنگ سه وضعیت کسب کرد که این مدال نخستین مدال تاریخ ورزش ایران در این رشته است.

مسابقات تیراندازی جام جهانی که از اول خرداد ماه با حضور 817 ورزشکار از 84 کشور جهان در شهر مونیخ آلمان آغاز شده بود امروز به پایان رسید.

نخستین گروه از کاروان ورزش ایران با مداد سه شنبه با استقبال مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تیراندازی وارد ایران خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز