خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه سپاهان به پرداخت های نجومی

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۸۶۰

باشگاه سپاهان اصفهان درپی شایعات و حواشی فصل نقل‌وانقالات این تیم بیانه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در بیانیه باشگاه سپاهان آمده است: بعد از انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه رسماً آغاز شده و شخص مدیرعامل باشگاه با هماهنگی اعضای هیئت مدیره به دنبال امضای قرارداد با بازیکنانی هستند که مدنظر سرمربی محترم تیم قرار دارند. در این بین باشگاه سپاهان به‌عنوان یک باشگاه حرفه‌ای و باسابقه در این حوزه به هنگام مذاکره با بازیکنان تمامی نکات قانونی و مبتنی بر سیاست‌های باشگاه را رعایت می‌کند و بعد از آن نسبت به امضای قرارداد با بازیکنان اقدام می‌شود.

در این میان متأسفانه طی چند روز گذشته شایعاتی در مورد مبلغ پیشنهادی و مبلغ قرارداد بازیکنان جدید تیم فوتبال سپاهان در فضای مجازی منتشر شده که اساس آن بر پایه حدس و گمان است و منطقی در پشت آن وجود ندارد. متأسفانه تعدادی از هواداران عزیز طلایی‌پوش هم ناخواسته با انتشار این اخبار کمک بیشتری برای فراگیرتر شدن این شایعات می‌کنند که بدون شک به سود باشگاه نخواهد بود.

لازم است به اطلاع برسانیم که باشگاه سپاهان با بودجه‌ای مشخص و مبتنی بر سیاست‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان وارد این عرصه شده و بدون شک تمامی قراردادها و مبالغ پرداختی از طریق سیستم حسابرسی مجموعه فولاد مبارکه و حتی سازمان لیگ قابل بررسی و نظارت است.

به همین خاطر مدیریت باشگاه با رعایت کلیه نکات لازم و در فضایی به دور از هرگونه بازار گرمی نسبت به عقد قرارداد با بازیکنان اقدام می‌کند که مدارک مستند آن هم موجود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز