خبرگزاری کار ایران

طرف حسابی برای دریافت مطالبات از نفت نداریم

افاضلی: به تیمی می‌روم که توپ بازیکنانم را توقیف نکنند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۵۸۳

سرمربی سابق نفت تهران می‌گوید آنها برای دریافت مطالباتشان طرف حسابی ندارند.

هومن افاضلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پایان همکاری با نفت تهران و پرداخت مطالباتش عنوان کرد: طرف حسابی نداریم، معلوم نیست در این باشگاه چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم اگر باشگاه صاحب داشت این اتفاق نمی‌افتاد که تیم با کیفیت مانند نفت به دسته پایین تر سقوط کند.

او ادامه داد: مشکل اصلی پول بود که از ابتدای فصل وجود داشت. مالکیت هم بحث دیگری بود که بخش عمده‌ای مشکلات از این ضعف نشات می‌گرفت. ما از اول کار را آغاز کردیم و باخت نداشتیم؛ نتایج خوبی گرفتیم و وقتی معلوم نبود طرف حساب ما کیست انرژی بازیکنان از بین رفت و نتوانستند کار کنند تا این اتفاق برای ما بیفتد.

افاضلی درباره اینکه برای فصل آینده تصمیم دارد سرمربیگری کند یا خیر، گفت: فعلا برنامه ای ندارم. مهم ترین تجربه در نفت این بود که تیم جدیدم را به گونه‌ای انتخاب می‌کنم که با فکری آسوده برنامه‌هایم را پیش ببرم؛ دغدغه‌های غیرطبیعی نداشته باشیم. اینکه توپ ما را ببرند و یا اتفاق های عجیبی بیفتد. از مسئولان تیم جدید هم نمی‌خواهم قول‌های بزرگ بدهند، حتی اگر قول کوچک هم می‌دهند عمل کنند. فصل آینده به تیمی می‌روم که در آنجا توپ بازیکنانم را هنگام تمرین به علت بدهی توقیف نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز