خبرگزاری کار ایران

روایت کارما از اشک‌های زنجیره‌ای/ برای سیزدهمی، مبارک‌ترین نحس!

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۳۶۵

هت‌تریک ویژه آن‌هاییست که در یک بازی سه گل بزنند اما این کار زیدان فرا تر از یک «حقه کلاه» است.

به گزارش ایلنا، این هشتگ را فراموش نمی‌کنیم!(#APORLA13!) درسالی که لوس‌بلانکوس وقتی لالیگا و حذفی را از دست داد، دندان برای چمپیونزلیگ تیز کرد و تا آخرین نفس برایش جنگید. رئال یک تیم شد برای سیزدهمین جامش، برای سومین سالی که زیدان به فینال برسد و جام را بالا ببرد. همان توالی شگفت و نادری که با بی‌سلیقگی آن را هت‌تریک می‌نامند!

هت‌تریک ویژه آن‌هاییست که در یک بازی سه گل بزنند اما این کار زیدان فرا تر از یک «حقه کلاه» است. البته که چنین تاریخ‌سازی بی‌نظیری حکم می‌کند تا کلاه هم از سر برداریم، اما چه کسی باور می‌کند تمام این پروسه، با شش جام دیگر در لالیگا، سوپرجام‌ها و جام باشگاه جهان تنها در دو سال و نیم محقق شود!

تا قبل از ۲۰۱۴، دسیما برای مادرید یک طلسم بود! کاپلو، پلگرینی یا حتی مورینیو هیچ کدام نتوانستند کار دل‌بوسکه را تکمیل کنند اما آنجلوتی از راه رسید تا حسرت دوازده ساله را سیراب کند. جام‌های رئال در حضور زیزو دو رقمی شد اما آن روزها کسی فکرش را نمی‌کرد که دستیار کارلتو، این طور آمار و ارقام را به هم بریزد. این روزها پرز، طوری درگیر اضافه کردن جام‌ها به موزه است که دیگر برای اخراج سرمربی وقتی ندارد. دهمین جام آقای اسطوره، با برد در دربی مادرید محقق می‌شود. مردی که به سینه آخرین جام دوره فوتبالش با بی‌میلی و خشم سر زد، اما حالا با هر پرواز شاگردانش سر خود را می‌گیرد و به بعدی فکر می‌کند تا حالا تمام دنیا، چشم به مادرید داشته باشند.

خرافات سیزده را نحس می‌داند و می‌گوید «تا سه نشه، بازی نشه!» اما مبارک‌ترین نحس مادرید، وقتی شد که بازی شد. در دوئلی که فقط تقابل اشک‌ها بود، نه اشک‌ها و لبخندها. مصدومیت صلاح، انتقام از کارواخال و تعویض با فرشته نجاتی که اشک کاریوس را درآورد. فینال کیف، آخرین روایت کارما بود از سریال اشک‌هایی که به دنبال هم آمدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز