خبرگزاری کار ایران

"طوفان زمانی به وجود می‌آید که یک نفر نباشد"

جدایی رونالدو از رئال مادرید قطعی شد؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۳۲۹

ستاره پرتغالی رئال مادرید نشانه‌هایی از خداحافظی با طرفداران را مطرح کرد و به نظر می‌رسد او تصمیم دارد رئال را ترک کند.

به گزارش ایلنا، قهرمانی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سایه سخنان مبهم کریستیانو رونالدو قرار گرفت. ستاره پرتغالی اعلام کرده بود طی روزهای آینده درباره ادامه همکاری با کهکشانی‌ها تصمیم گیری می‌کند.

از رونایدو در میکسدزون درباره صحبت‌هایش سوال شد و او پاسخ داد: این مسئله قدیمی است. این را بگویم که  به پول مربوط نیست. من پنج چمپیونزلیگ و پنج توپ طلا به دست آورده‌ام. قبلا تاریخ سازی کرده بودم اما اکنون بیشتر شده است. 

او ادامه داد: ناراحت نیستم چون می‌دانم که چه چیزهای به باشگاه داده‌ام. نمی‌خواهم این صحنه که هم تیمی‌هایم قهرمان هستند را نادیده بگیرم. البته نمی‌توانم چیزی را تضمین کنم. نمی‌خواهم پنهان شوم و در چند روز آینده صحبت خواهم کرد... زندگی تنها عظمت نیست.

رونالدو درباره اینکه برای دستمزد با رئیس باشگاه اختلاف نظر دارد، عنوان کرد: من با پرز مشکلی ندارم. با او صحبت می‌کنم و همانند یک حرفه‌ای به او تبریک می‌گویم. طوفان وقتی به وجود می‌آید که یک نفر نباشد. قبول دارم زمان مناسبی برای این حرف نبود اما من صادقانه عمل کردم. من خیلی صحبت نمی‌کنم اما زمانی که بخواهم صحبت خواهم کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز