خبرگزاری کار ایران

رونالدو: نیمار؟ هر سال می‌گویند 50 بازیکن جدید به رئال می‌آید ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۳۴۶

کریستیانو رونالدو می‌گوید خیلی به پیوستن نیمار به رئال مادرید خوشبین نیست چون این باشگاه به وعده‌‌هایی که برای خرید بازیکنان جدید می‌دهد خیلی پایبند نیست.

به گزارش ایلنا، در ادامه گفت و ‌گوی رونالدو با خبرنگاران اسپانیایی در روز رسانه‌‌ای باشگاه رئال مادرید پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا را می‌خوانید:

می‌گویند که رئال مادرید می‌خواهد نیمار را بخرد. نظر تو در این باره چیست؟

- در رئال مادرید همیشه صحبت از خرید بازیکنان جدید است. مدیریت چنین مسائلی دست من نیست. من 8 سال است که برای این تیم بازی می‌‌کنم و آنها همیشه درباره 50 بازیکنی حرف می‌زنند که قرار است بیایند و آخر سر هیچ کدام‌شان هم نمی‌آیند. در ماه سپتامبر، کلی بازیکن قرار است بیایند و در نهایت آنهایی که به فینال می‌رسند همیشه همان بازیکنان قبلی هستند.

رئال مادرید برای سومین سال متوالی به فینال لیگ قهرمانان رسیده و تو در آستانه پنجمین قهرمانی‌ات در این رقابت‌ها هستی...

- اگر این اتفاق رخ دهد تاریخی می‌شود. تیم ما برای رسیدن به این هدف هیجان‌زده است و این موضوع در تمرینات‌مان کاملاً مشخص است. الان خیلی به اینکه این اتفاق چقدر می‌تواند تاریخی باشد توجه نمی‌کنیم چون همگی فقط روی بازی تمرکز داریم اما بعد از بازی اگر همه چیز خوب پیش برود، ما وارد کتاب‌های تاریخ می‌شویم. من خوشبینم، آماده و می‌بینم که همه ‌هم‌تیمی‌هایم انگیزه دارند. اگر من هم پنجمین قهرمانی‌ام را کسب کنم عالی می‌شود.

با توجه به اینکه زمانی بازیکن منچستریونایتد بودی‌، آیا قرار گرفتن برابر لیورپول برای تو اتفاق خاصی محسوب می‌شود؟

- فینال‌ها همیشه خاص هستند. من اما ترجیح می‌دادم به جای لیورپول در فینال مقابل منچستریونایتد بازی می‌کردم. البته لیورپول هم تیمی شایسته احترام است. ما اصلاً حریف را دست‌کم نمی‌گیریم. آنها لیاقت حضور در فینال را داشته‌اند. آنها مرا یاد رئال سه چهار سال پیش می‌اندازند. خط حمله‌شان بسیار سریع و قوی است و من به آنها احترام می‌گذارم اما رئال تیم بهتری است. ما باید در سطح همیشگی خودمان بازی کنیم اما باید برای حریف هم احترام قایل باشیم و آن را دست‌کم نگیریم. هواداران ما باید خوشبین و مثل همیشه حامی ما باشند. ما هر کاری لازم باشد برای بردن بازی انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز