خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

10 میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده در زنجان موجود است

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۸۹۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در استان زنجان امکان استفاده صنایع از پساب تصفیه شده وجود داشته و در حال حاضر 10 میلیون متر مکعب پساب در زنجان موجود است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: پساب فاضلاب قابلیت استفاده در صنایع استان را دارد و می توان از آن به عنوان جایگزینی مناسب به جای آب پاک در صنایع آب بری همچون صنعت فولاد استفاده کرد.

وی افزود: امروزه در دنیا یکی از راه‌های مقابله با خشکسالی و سازگاری با کم آبی، استفاده از صنعت بازچرخانی آب و بازگرداندن آن به چرخه مصرف است.

جزء قاسمی گفت: در این راستا هم اکنون مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان در مدار بهره برداری بوده و با رعایت استاندارد های تعیین شده ، پساب تولیدی وارد زنجانرود می شود.

مدیر عامل آبفای استان زنجان با اشاره به حجم رو به افزایش پساب تصفیه شده و دائمی بودن آن افزود: در حال حاضر با اتوجه به اقلیم کشور و استان زنجان مناسب ترین و پایدارترین منبع آب برای صنایع پساب تصفیه شده می باشد که در این راستا رایزنی هایی برای استفاده از پساب تولیدی شهر زنجان در صنعت فولاد استان انجام شده است.

این مسئول به طرح های توسعه ای در حوزه افزایش تولید منابع پساب در استان زنجان اشاره کرده و گفت: توسعه شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهرها و ارتقاء تصفیه خانه زنجان شامل ارتقای مدول اول و احداث مدول دوم از جمله این طرح هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز