خبرگزاری کار ایران

برنامه آماده‌سازی تیم ملی در راه جام‌جهانی؛ چه فکر می‌کردیم، چه شد!

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۷۳۶

برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی مطابق آنچه سرمربی تیم ملی خواسته بود پیش نرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خبر لغو بازی با یونان که یکی از ویژه‌ترین و مهم‌ترین دیدارهای تدارکاتی کشورمان در راه جام جهانی بود یکبار دیگر برنامه‌های کی‌روش را دچار سکته کرد و با توجه به مجموعه اتفاقات مشابهی که پیش از این افتاده بود نشان می‌دهد برنامه‌ریزی‌ها برای فرستادن تیم ملی به جام جهانی آنطور هم که گفته می‌شود بی عیب و نقص نبوده و اگر این برنامه‌ریزی خللی در کار تیم ملی ایجاد کند قطعاً نتیجه منفی آن در رقابت‌های اصلی خودش را نشان خواهد داد. به مرور برنامه‌های تیم ملی از اسفند تا کنون می‌پردازیم:

 

سیرالئون به جای لیبی

یکی از دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در اواخر سال گذشته که انجام نشد بازی با لیبی بود که می‌توانست حریف مناسبی برای شبیه‌سازی بازی با مراکش باشد ولی این بازی به دلایلی انجام نشد و مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان به سرعت سیرالئون ناشناخته را به جای لیبی به عنوان حریف تدارکاتی به ایران دعوت کردند. سوای تفاوت سطح فنی لیبی با سیرالئون، نکته جالب اینجا بود که سیرالئونی‌ها با تیم اصلی خود مقابل ما قرار نگرفتند تا شاهد یکی از عجیب‌ترین بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی باشیم و اتفاقات آن تا مدت‌ها سوژه رسانه‌ها بود.

 

تونس، تنها حریف بدون حرف و حدیث

شاید بتوان گفت تنها دیداری که طبق برنامه و بدون مشکل و حرف و و حدیث انجام شد بازی با تونس در این کشور بود که حریف با نفرات اصلی خودش به مصاف ما آمد و در سایر بازی‌ها مشکلاتی وجود داشت که مطابق با برنامه‌ریزی تیم ملی نبود.

 

الجزایر، بدون اصلی‌ها

الجزایر هم یک تیم آفریقایی دیگر بود که تدارک بازی با آن نشان از حساسیت بالای تقابل با مراکش برای کی‌روش دارد. حریفی که برای ایران مناسب بود ولی این تیم هم با نفرات اصلی خودش به مصاف ما نیامد و به جز ریاض محرز و دو یا سه بازیکن دیگر اکثر نفرات اصلی خودش را به همراه نداشت.

 

لغو بازی با سوریه

سوریه هم حریف تدارکاتی دیگری برای ایران بود که بازی با آنها برگزار نشد و به طور کلی لغو شد تا یکی دیگر از بازی‌های تدارکاتی کشورمان هم برگزار نشود.

 

ازبکستان، تیم امید به جای اصلی

ازبکستان هم با تیم اصلی خودش به مصاف ایران نیامد و نفرات جوان و به نوعی تیم امیدش را به مصاف شاگردان کی‌روش فرستاد تا آنها هم محکی جدی برای تیم کشورمان نباشد.

 

ترکیه، بدون نفرات سرشناس

ایران روز دوشنبه در حالی به مصاف ترکیه خواهد رفت که این تیم هم تعداد زیادی از نفرات اصلی و شناخته خودش را به همراه ندارد. ترکیه‌ای ها با تلفیقی از بازیکنان اصلی و نفرات ذخیره خودشان به مصاف ایران خواهند آمد.

 

یونان، حریفی که جا زد

بازی با یونان در آستانه جام جهانی یکی از بازی‌های مناسبی بود که برای تیم ملی تدارک دیده شده بود و یک محک اروپایی که به دلایلی لغو شد و یونانی‌ها از تقابل با ایران جا زدند و این دیدار هم در نهایت برگزار نخواهد شد.

 

لیتوانی، امیدواریم مشکلی نباشد

بازی آخر ایران پیش از حضور در جام جهانی با لیتوانی است که تا این لحظه خبری در مورد لغو یا برگزاری بدون نفرات اصلی در مورد آن منتشر نشده است و امیدواریم بدون هیچ مشکلی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز