خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

عزم جدی دولت برای جبران عقب ماندگی‌های آستارا

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۶۶۵

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: دولت تدبیر و امید عزم جدی برای جبران عقب ماندگی های توسعه این شهرستان در گذشته را دارد و مصمم به رفع این مشکلات است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش گفت: اجرای پروژه‌های زیرساختی و نگاه ویژه به توسعه اقتصادی و بهره مندی از ظرفیت‌های شهرستان مرزی بندر آستارا از جمله اقداماتی است که دولت در سطح ملی پیگیر آن است که در این زمینه شاهد راه‌اندازی بندر و منطقه ویژه و همچنین بارانداز ریلی و اتصال آستارا به اقتصاد جهانی از طریق خط راه آهن هستیم.

وی ادامه داد: در بخش توسعه زیرساخت‌های عمرانی هم احداث سد لاستیکی، اجرای پروژه‌های آبرسانی، برق رسانی و گاز رسانی در کنار توسعه راهها و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از جمله دیگر اقداماتی است که دولت با شتاب بیشتر در آستارا دنبال می‌کند.
وی اضافه کرد: جهش های اتفاق افتاده در زمان دولت تدبیر و امید نشان از شناخت بهتر جایگاه این شهرستان مرزی و توجه به رفع نگرانی‌های توسعه ای در آن است. به گفته وی؛ برای رفع مشکلات شهرستان در شرایط کنونی باید در کنار اجرای طرح‌های کوتاه مدت، پروژه های ملی نیز با سرعت اجرایی شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا گفت: مشکل عمده توسعه زیرساخت‌های شهرستان بحث زمان است، ما در واقع با چالش زمان و طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌ها مواجه هستیم که برمی‌گردد به عوامل متعدد طبیعی و جغرافیایی و همچنین تامین اعتبار که انتظار داریم با مجموعه‌ای از مشکلاتی که در اجرای پروژه‌ها وجود دارد تصمیمات ویژه اتخاذ شود که وعده‌ای که به مردم داده می‌شود در زمان مقرر خود اجرا شود.
وی یادآور شد: به طور همزمان شهرستان را به سمت توسعه پیش می بریم و این سرعت توسعه نیازهای جدیدتری را به وجود می‌آورد که این نیاز های جدید مستلزم وجود همگرایی در بین دستگاهی نیز در سطح شهرستان و استان بیشتر شود.
وی ادامه داد: انتظار من از مدیران شهرستان به ویژه آنهایی که در بحث خدمات‌دهی فعالیت می‌کنند و همه آنهایی که در حال خدمات رسانی به مردم هستند باید تدبیر ویژه داشته باشند و پذیرفته نیست که مردم معطل درگیری‌های بین دستگاه‌های اجرایی در شهرستان باشند.
 
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز