خبرگزاری کار ایران

مرادپور خبر داد:

فعالیت ترمینال برون استانی خرم‌آباد تا 10 خرداد

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۰۸۹

معاون استاندار لرستان از آغاز فعالیت ترمینال برون استانی تا 10 خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، احمد مرادپور در جلسه کارگروه ایمنی راه‌‌های استان با بیان اینکه آمار دقیقی از تردد در آزادراه خرم‌زال نداریم، اظهار کرد: براساس دریافت عوارض، آمار تردد را برای تصمیم گیری‌های نهایی جمع‌آوری شود.

وی افزود: آزادراه‌ها در امر توسعه کشور تاثیر به‌سزایی دارند اما باید استانداردهای لازم در آن رعایت شود تا تلفات کمتر شود.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه عوارض بالا باعث کاهش تردد در این آزادراه‌ها می‌شود، تصریح کرد: با وجود اینکه ۲۵ تا ۳۰ درصد عوارض دریافتی آزادراه صرف هزینه ایمنی آن می‌شود اما هنوز آزادراه خرم‌زال از این حیث مشکلاتی دارد.

وی با تاکید بر تهیه لیستی از تمام نواقص آزادراه با همکاری پلیس راه، راهداری و نماینده آزاد راه برای بررسی در کمیته فنی استان، گفت: آزادراه خرم‌آباد پل‌زال مشکلات زیادی از جمله؛ نداشتن مجتمع‌های بین‌راهی، مشکل تهویه و روشنایی تونل‌ها را دارد و یا گاهی اوقات شاهد ریزش کوه در این مسیر هستیم که موجب مسدود شدن جاده می‌شود.

مرادپور ایجاد پایگاه ثابت هلال احمر و ایجاد باند فرود بالگرد امداد را در این آزادراه امری ضروری دانست.

معاون استاندار با اشاره به کم عرض بودن جاده ازنا – شازند و تاکید بر اینکه نباید اتوبوس‌های دورود از این مسیر تردد کنند، خاطرنشان کرد: باید گزارش جامعی از وضعیت فعلی محور ازنا-شازند تهیه کرد تا برای بررسی آن در کمیته فنی مطرح و تصمیم‌گیری لازم گرفته شود.

وی به وضعیت کمربندی خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: این پروژه با وجود اینکه سال‌هاست که از افتتاح آن گذشته اما هنوز مشکل زیرگذر روبروی ناحیه صنعتی آن حل نشده است.

مرادپور درباره ترمینال برون‌استانی خرم‌آباد با بیان اینکه این پایانه مسافربری 10خرداد امسال رسما فعالیت خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: این پایانه در شأن مردم لرستان نیست و بیشتر به یک پایانه بین‌شهری شبیه است.

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز