خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در 11 استان کشور/چهارشنبه و پنجشنبه تهران بارانی‌ است

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۶۱

کارشناس هواشناسی از رعد و برق، تگرگ، آب‌گرفتگی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در 11 استان کشور خبر داد و گفت: بارش‌ها در تهران در ساعات عصرگاهی چهارشنبه و پنجشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت آب‌وهوا در روزهای پایانی هفته گفت: رعد و برق، تگرگ، آب‌گرفتگی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل، مرکزی، شمال همدان، جنوب قزوین، نیمه غربی قم و اصفهان وجود دارد.

وی ادامه داد: در دامنه‌های البرز نیز استان‌های البرز، تهران و سمنان درگیر رعد‌وبرق، تگرگ، آب‌گرفتگی هستند و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی فردا عصر و شب در استان آذربایجان غربی، غرب و جنوب استان آذربایجان شرقی، استان همدان، نیمه جنوبی استان مرکزی، جنوب و غرب استان اصفهان، چهارمحال بختیاری، شمال استان فارس و در ارتفاعات استان کرمان فعال خواهد بود.

گودرزی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی در روز پنجشنبه در برخی نقاط کشور به صورت ضعفی‌تری فعال است.

وی با بیان اینکه اوایل خردادماه سامانه‌های بارشی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: در تهران نیز بارش باران و رگبار و رعد و برق را خواهیم داشت. این وضعیت چهارشنبه و پنجشنبه در ساعات عصرگاهی و شامگاهی نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز