خبرگزاری کار ایران

اطراف دمشق امن شد/ ورود نیروهای امنیت داخلی به «الیرموک»

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۴۸

نیروهای امنیت داخلی سوریه، ساعاتی پس از آزادسازی کامل جنوب پایتخت، وارد اردوگاه الیرموک شدند.

به گزارش ایلنا، یگان‌هایی از نیروهای امنیت داخلی سوریه، امروز- سه‌شنبه- وارد اردوگاه الیرموک و شهرک «الحجر الاسود» در جنوب دمشق شدند. نیروهای ارتش، روز گذشته این منطقه را از اشغال گروه تروریستی کاملا آزاد کردند و پرچم این کشور را در آن به اهتزاز درآوردند.

تلویزیون رسمی سوریه تصاویری زنده از ورود نیروهای امنیت داخلی به شهرک الحجر الاسود، در حالی‌که پرچم سوریه را در دست گرفته بود، منتشر کرد.

ارتش سوریه، روز گذشته سیطره خود بر دمشق، پایتخت و حومه آن را برای نخستین بار از زمان آغاز بحران هفت ساله در کشور، کامل کرد که اردوگاه الیرموک، یکی از مهم‌ترین مناطق آزاد شده است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که نیروهای پلیس پرچم ملی کشور را در منطقه الیرموک، بعد از آزادسازی آن از تروریسم، به اهتزاز درآورده‌اند.

ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «یک ماه از آغاز درگیری‌ها، شمار زیادی از عناصر گروه تروریستی داعش در شهرک‌‌های جنوبی بر اساس توافق خروج که با نظارت روسیه انجام شد، سرکوب شدند»؛ موضوعی که گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» وابسته به معارضان نیز آن را مورد تایید قرار داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز