خبرگزاری کار ایران

در انتظار قرعه‌کشی سرنوشت‌ساز لیگ قهرمانان آسیا؛

همه فراری از الدحیل قطر

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۴۰۱

تیم قدرتمند قطری همان تیمی است که هیچ یک از سه تیم دیگر حاضر در مرحله یک نیمه نهایی غرب آسیا مایل به تقابل با آن نیستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه برگزار خواهد شد و 8 تیم صعود کننده به این رقابت‌ها حریفان خود را خواهند شناخت.

 4 تیمی که در منطقه غرب آسیا به این مرحله صعود کردند، استقلال و پرسپولیس از ایران و الدحیل و السد از قطر هستند و در این قرعه‌کشی مشخص خواهد شد کدام دو تیم مقابل هم قرار خواهند گرفت.

با توجه به نتایج دور گروهی و مرحله یک هشتم نهایی، تیم الدحیل قطر خودش را به عنوان قدرتمندترین تیم حاضر در این مرحله خودش با معرفی کرده است و بدون شک هیچکدام از 3 تیم دیگر علاقه‌ای به تقابل با قدرت کنونی غرب آسیا ندارند.

الدحیل قطر که از ادغام دو تیم الجیش و لخویا تشکیل شده است، در اولین سال تشکیل خود توانسته رکوردهای مختلف را به خودش اختصاص دهد و علاوه بر قهرمانی مقتدرانه در لیگ و جام حذفی قطر، تنها تیمی بود که با کسب هر 18 امتیاز ممکن در مرحله گروهی راهی دور حذفی شد و در این مرحله هم با وجود برخورد با قرعه دشوار العین امارات، توانست با برتری در هر دو دیدار رفت و برگشت و پیروزی 8-3 در مجموع، قاطعانه‌ترین صعود به جمع 4 تیم غرب آسیا را داشته باشد و 8 پیروزی از 8 بازی رکورد ویژه این تیم در دوره کنونی رقابت‌هاست.

این تیم با 13 گل زده در دور گروهی این رقابت‌ها بهترین آمار را در غرب آسیا به خود اختصاص داد و در دو دیدار رفت و برگشت مرحله حذفی هم 8 گل به ثمر رساند تا 21 گل زده در 8 دیدار نشان دهنده قدرت خط حمله این تیم باشد.

قهرمان قطر در مرحله گروهی دو دیدار رفت و برگشت برابر ذوب‌آهن انجام داد و در قطر 3-1 و در اصفهان یک بر صفر پیروز شد و حالا ممکن است در قر‌عه کشی برابر استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد و برای یکی دیگر از نمایندگان کشورمان دردسرساز شود.

الدحیل 3 بار در فصلی که گذشت برابر السد، دیگر تیم قطری حاضر در این مرحله قرار گرفت و هم در دو دیدار رفت و برگشت لیگ و هم در فینال جام حذفی این تیم را شکست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز