خبرگزاری کار ایران

بوحمدان: کی‌روش بازیکنان ذوب‌آهن را خوب ندید

تیام عمداً فخرالدینی را زد و باید اخراج می‌شد/ آچار فرانسه ذوب‌آهن هستم

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۹۷۱

هافبک ذوب‌آهن در مورد شرایط خودش و تیمش در فصلی که گذشت صحبت کرد.

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب‌آهن در فصل گذشته اظهار داشت: فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. در شروع نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم ولی در ادامه بهتر شدیم و خودمان را به رتبه‌های بالای جدول رساندیم. اگر شرایط ابتدای فصل و نتایج ضعیفی که در آن مقطع گرفتیم نبود می‌توانستیم پا به پای پرسپولیس تا هفته آخر پیش برویم و مدعی قهرمانی باشیم. هر چند فصل به خوبی برای ما به پایان رسید و فقط پایان تلخ و نا عادلانه‌ای مقابل استقلال داشتیم.

وی در مورد دیدار برگشت مقابل استقلال و درخشش تیام گفت: تیام بازیکن خوبی بود ولی استقلال یک بازیکن بهتر از تیام داشت و آنهم داور بود. تیام در ثانیه 30 بازی عمداً پای فخرالدینی را زد و بازیکنان استقلال هم از این حرکت تعجب کرده بودند و داور اگر در آن صحنه به درستی کارت قرمز به تیام می‌داد شرایط فرق می‌کرد. در ادامه فرشید باقری هم می‌توانست اخراج شود و یک پنالتی هم به نفع ما گرفته نشد. به هر حال بازی را واگذار کردیم و تمام شده است و دیگر حرف زدن در مورد آن کافی است.

بازیکن ذوب‌آهن در مورد موقعیتی که در ابتدای بازی از دست داد عنوان کرد: موقعیت خوبی بود و خیلی حسرت از دست دادن آن را خوردم. من پای چپ پای تخصصی‌ام نیست و در آن موقعیت هم به دلیل حساسیت بالای بازی احتمال اشتباه بازیکن بالا می‌رود. به هر حال هرچه بود گذشت.

وی در مورد بازی برای تیمش در چند پست و گرفتن لقب آچار فرانسه گفت: این باعث خوشحالی من است و افتخار می‌کنم در ذوب‌آهن یا هرتیمی که برایش بازی می‌کنم چنین جایگاهی داشته باشم. به قول امیرخان آدم باید خودش را فدای تیم کند. من در تیم‌های قبلی هم که بودم در چند پست بازی می‌کردم. البته بازی در چند پست به ضرر بازیکن است و نمی‌تواند کیفیت همیشگی خودش را ارائه دهد. پست اصلی من هافبک دفاعی است ولی هرجایی تیم لازم داشته باشد بازی می‌کنم.

بوحمدان در مورد فهرست تیم ملی و اینکه از ذوب‌آهن فقط یک نفر دعوت شده است، گفت: این تصمیم سرمربی تیم ملی است و باید به آن احترام گذاشت ولی به نظر من ما تیم خیلی خوبی بودیم و می‌توانستیم حداقل 2-3 بازیکن در تیم ملی داشته باشیم و کی‌روش تیم ما را خوب ندید.

وی در رابطه با وضعیتش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: من قراردادم تمام شده و چند پیشنهاد هم دارم ولی هنوز تصمیمی نگرفتم. ذوب آهن تیم خوبی است و شرایط خوبی دارد و دوست دارم اگر شد بمانم و اگر هم نشد بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

بوحمدان در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی راهی سپاهان خواهد شد گفت: من این را از رسانه‌ها شنیدم و در جریان نیستم ولی برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین اتفاق برایش بیافتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز