خبرگزاری کار ایران

تشکیل مثلث مشتریان ژنرال با ورود تیم تبریزی؛

زنوزی قلعه‌نویی را برای تراکتورسازی می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۷۹۸

ممکن است سرمربی محبوب اصفهان فصل آینده در شهر دیگری فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی ذوب‌آهن روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد کارش با این تیم به پایان رسیده و از حالا به فکر بررسی پیشنهاداتش برای فصل آینده است که سپاهان و ذوب‌آهن جزو آنها هستند.

در همین راستا خبر می‌رسد قلعه‌نویی به جز دو تیم اصفهانی، پیشنهادات دیگری هم دارد که یکی از آنها خیلی جدی است.

تراکتورسازی تبریز که روز گذشته و پس از پیوستن ساغلام به کایسری مشخص شد در فصل جدید سرمربی جدیدی روی نیمکت خود خواهد دید، در حال حاضر درگیر مراحل واگذاری مالکیت است ولی فعالیت این باشگاه برای بستن تیم فصل آینده متوقف نشده است.

تا این لحظه و در حالی که کمتر از 3 روز به پایان مزایده واگذاری تراکتورسازی باقی مانده است، هیچ گزینه‌ جدی و واجد شرایطی به جز محمدرضا زنوزی، مالک کنونی گسترش فولاد پیش قدم نشده است و به نظر می‌رسد باید وی را مالک جدید تراکتورسازان دانست.

شنیده می‌شود زنوزی قصد دارد برای فصل بعد قلعه‌نویی را روی نیمکت تراکتورسازان بنشاند و در این راه با او مذاکرات اولیه‌ای هم داشته است ولی صحبت‌های جدی‌تر پس از تحویل گرفتن مالکیت انجام خواهد شد.

زنوزی و قلعه‌نویی رابطه خوبی با یکدیگر دارند و زمانی که قلعه‌نویی هدایت تراکتورسازی را داشت، همکاری خوبی میان دو باشگاه برقرار بود و حالا شاید این رابطه خوب منجر به همکاری شود.

البته تا این لحظه هنوز جدی‌ترین گزینه قلعه‌نویی برای فصل بعد ماندن در اصفهان است و تراکتورسازی‌ هم گزینه‌های جدی مثل فراز کمالوند را در اختیار دارد ولی بازگشت قلعه‌نویی به تبریز هم یک احتمال است که هرچقدر دور از ذهن به نظر برسد بازهم به عنوان یک احتمال باید آن را در نظر گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز