خبرگزاری کار ایران

عضو شورا شهر ایذه عنوان کرد:

اهمیت دادن‌ به ورزش می تواند جامعه را از آسیب‌ها، معضلات و افسردگی نجات دهد

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۴۹۲

عضو شورا شهر ایذه گفت: ورزش علاوه بر مسأله سلامت و نشاط عمومی در کنار خود، صبر، مقاومت، ایستادگی و کار جمعی را هم به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، دومین جشنواره برترین های ورزش باشگاه فرهنگی ورزشی آورچه ایذه برگزار شد.

در این مراسم‌ که در تالار سیمرغ برگزار گردید؛ برنامه های متنوعی صورت گرفت و در ادامه مراسم از برترین های این باشگاه تجلیل بعمل آمد.

غلام اسماعیل وندی عضو شورای اسلامی شهر ایذه که مهمان ویژه این جشنواره بود ضمن تشکر از بانیان این جشنواره گفت: خوشحالیم در شهری زندگی می‌کنیم که جوانان ما در ورزش افتخارات فراوانی می‌آفرینند و پهلوانان بزرگی که از قدرت علمی، فنی، ورزشی برخوردارند، می توانند در یک معرکه بزرگ جهانی وارد شده و با موفقیت از آن خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه ورزش علاوه بر مسأله سلامت و نشاط عمومی در کنار خود، صبر، مقاومت، ایستادگی و کار جمعی را هم به ارمغان می‌آورد، گفت: افتخارآفرینی ورزشکاران شهرمان در مسابقات کشوری، بین المللی و جهانی نه تنها باعث غرور و افتخار برای ما است بلکه ملت‌ ایران نیز به آن افتخار می‌کنند.

عضو شورا شهر ایذه با بیان اینکه اساس و هدف ورزش،‌ سلامت جسم و روح جامعه و مردم است، ادامه داد: همواره در جلسات شورای شهر و جلسات مسائل و معضلات اجتماعی تأکید داشتیم باید بیشتر به فکر آموزش، پرورش و ورزش باشیم؛ چرا که توجه به این سه امر می‌تواند جامعه را از آسیب‌ها، معضلات و افسردگی نجات دهد.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز