خبرگزاری کار ایران

تبریزی: مهاجمان تیم ملی یک سر و گردن بالاتر از من بودند

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۲۶۶

مرتضی تبریزی می گوید برای فصل آینده چند پیشنهاد دارد.

به گزارش ایلنا، مرتضی تبریزی هافبک مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در پایان دیدار برابر استقلال که با حذف این تیم همراه شد، در گفتگو با خبرنگاران گفت: در دقایق آخر بازی می توانستیم ما برنده بازی بشویم که قسمت نشد.

وی در مورد تعویض خود نیز عنوان کرد: به هر حال من همیشه تلاش می کنم که برای تیمم مثمرثمر باشم. این تصمیم مربی است که چه بازیکنی بازی کند ولی من همیشه در دقایقی که هستم تمام تلاشم را انجام می دهم.

تبریزی در مورد عدم حضور در لیست تیم ملی و تاثیر آن در روحیه خود نیز افزود: خب نمی دانم چه بگویم؛ به هر حال هر بازیکنی دوست دارد که در تیم ملی باشد. اما به هر حال بازیکنانی که دعوت شده اند، یک سر و گردن از ما بالاتر بوده اند و ما هم از خانه و از جلوی تلویزیون برای آنها آرزوی موفقیت می کنیم.

مهاجم ذوب آهن در مورد فصل آینده نیز اضافه کرد: من یک سال دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم. هنوز تصمیم نگرفتم و امیدوارم تصمیمی بگیرم که به آینده فوتبالی ام کمک کند.

تبریزی در خصوص اینکه چطور با وجود داشتن قرارداد می خواهد در مورد آینده اش تصمیم بگیرد، توضیح داد: هنوز پیشنهادی ندارم ولی منتظرم اگر پیشنهادی باشد، بررسی کنم و تصمیمی بگیرم که به فوتبالم کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز