خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد:

خیرین مدرسه ساز سبب توسعه دانش در جامعه می شوند

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۸۴

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، گفت: فعالیت خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز زمینه ساز بستری برای رشد علم و آگاهی در یک کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی حسین حسین زاده صبح امروز سه شنبه ٢٥ اردیبهشت ماه ٩٧ در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان با اشاره به بٌعد معنوی فعالیت های مدرسه سازی در جامعه خاطر نشان کرد: در نگاه اول کار خیرین مدرسه ساز در قالب احداث یک ساختمان به نظر می آید،  اما از منظر دیگر این فعالیت خیرخواهانه زمینه ساز بستری برای رشد علم و آگاهی در یک کشور است.

وی گفت: این نوع فعالیت ها جامعه ما را که با مشکلات فراوانی رو به روست، در چنین جایگاه مقتدرانه ای در سطح منطقه و دنیا قرار داده است.

حسین زاده توجه به ارتقای نیروی انسانی را یکی از مولفه کشور های موفق دانست و تصریح کرد: امروز در دانشگاه های ما حدود ٥ میلیون نفر مشغول به تحصیل هستند که در بحث توسعه و پیشرفت مهمترین شاخص محسوب می شود و این طیف از فعالیت های آموزشی که در کشور ما انجام می شود، در منطقه بی نظیر است.

وی با بیان اینکه امروز محور توسعه، سرمایه انسانی است، افزود: اقدام خیرین مدرسه ساز تنها سخت افزاری نیست و پیامد های نرم افزاری زیادی را به همراه دارد که کشورمان را در چنین جایگاهی نشانده است.

حسین زاده گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر آموزش  و پیشرفت های علمی،  سبب شده است که مجموعه برنامه ریزان در این حوزه تلاش کنند و موجب ارتقای علم، آگاهی، دانش و آموختن در جامعه شوند.

وی همچنین گفت: در خورستان با همکاری های آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و استاندار خورستان تعامل  خوبی در این حوزه  ایجاد شده است و امیدواریم که با این همدلی های ایجاد شده، تا پایان سال ٩٧ تمامی مدارس کانکسی در استان برچیده شوند که مهمترین نتیجه آن اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز