خبرگزاری کار ایران

فاصله بین شما و سالن ماساژ فقط یک دکمه است

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۰۸۵

به دلیل قیمت مناسب این روکش نسبت به قیمت صندلی ماساژ و البته انعطاف پذیری فوق العاده این دستگاه، کاربری آن محدودیتی ندارد. مانند این که یک ماساژور در همه جا، حین تماشای تلویزیون یا مطالعه، در جاده یا در محل کار کنار شما باشد.

به گزارش ایلنا، ما به اجبار ساعت های طولانی در محل کار یا پشت فرمان در ترافیک، می نشینیم. برای درس خواندن، خرید اینترنتی یا حتی تماشای تلویزیون هم می نشینیم. به این فشار جسمی، همه چیزهایی که در طول روز باعث فشار روی ذهن و بدن ما می شوند هم اضافه می شود. این استرس و فشار در نهایت می تواند به درد و بیماری تبدیل شود. با پیشرفت تکنولوژی هر روز یک اتفاق جدید می افتد و خبر خوب این که روکش صندلی ماساژور بیورر با برخی از ویژگی های پیشرفته ای که دارد می تواند درست مانند ماساژ درمانی، پشت فرمان ماشین شما در ترافیک، پشت کامپیوتر در محل کار یا هر مبل و صندلی در هر جای دیگری شما را ماساژ داده و منبع خوبی برای آرام شدن باشد. بدون آن که لازم باشد هزینه زیادی صرف کنید یا به دنبال یک ماساژور حرفه ای باشید، با استفاده از روکش صندلی ماساژور و امکانات کاربردی و پیشرفته ای که دارند می توانید از انواع سبک های ماساژ با توجه به قسمت های مختلف بدن خود بهره مند شوید.

یک قدم از بقیه جلوتر باشید

بدن و ذهن شما به طور روزانه نیاز به آرامش دارند تا سلامت خود را حفظ کنید. هر روز رفتن به یک سالن ماساژ یا ماساژ درمانی می تواند یک راه حل خیلی خوب باشد اما نه مقرون به صرفه است نه امکان پذیر، علاوه بر هزینه زیاد، باید یک زمان مناسب در طول روز به آن اختصاص دهید و از یک ماساژور هم وقت بگیرید. یک راه حل ساده تر و در عین حال مقرون به صرفه هم وجود دارد و آن استفاده از روکش صندلی ماساژور است. به دلیل قیمت مناسب این روکش نسبت به قیمت صندلی ماساژ و البته انعطاف پذیری فوق العاده این دستگاه، کاربری آن محدودیتی ندارد. مانند این که یک ماساژور در همه جا، حین تماشای تلویزیون یا مطالعه، در جاده یا در محل کار کنار شما باشد. حتما می دانید که طراحی بدن انسان با نشستن های طولانی مدت سازگار نیست و نشستن زیاد اثرات بسیار نامطلوب جسمی و روحی برای شما دارد. اما برای بسیاری از مشاغل این امر اجتناب ناپذیر است.

فاصله بین شما و سالن ماساژ فقط یک دکمه است

این ماساژور برقی به طور کلی از ناحیه گردن به پایین را با برنامه های گوناگونی مانند ماساژ غلتکی و لرزشی، ماساژ موضعی برای نواحی مانند گردن و کمر و .... ماساژ می دهد و افزودن سیستم گرمایشی و حرارت دهی موجب برطرف شدن گرفتگی ها، دردهای عضلانی و گردش راحت تر خون می شود. هم چنین امکان تنظیم شدت قدرت و سرعت در حالت های مختلف وجود دارد. با وجود یک روکش صندلی ماساژور نگرانی کم تری بابت مسافرت های طولانی مدت یا پشت میز نشستن وجود دارد. آن ها با تغییراتی که روی سیستم عضلانی و ماهیچه ای می گذارند می توانند روحیه شما را تغییر دهند و کارایی شما را بهبود ببخشند. این افزایش انرژی و هوشیاری در طی زمان های رانندگی یا در محل کار می تواند بسیار کارساز و کمک کننده باشد. هم چنین با زدودن تنش و استرس، موارد وابسته به آن مانند اضطراب، سردرد، خستگی، درد و ... را تسکین می دهد، اغلب این روکش ها قابل شست و شو هستند یا راحت تمیز می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز