خبرگزاری کار ایران

تعویق ۲ ماه دستمزد ۱۷۰ کارگر شهرداری هویزه

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۹۶۴

پرداخت دستمزد حدود ۱۷۰ کارگر شهرداری «هویزه» در استان خوزستان ۲ ماه به تاخیر افتاده است.

منابع کارگری در شهر هویزه با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفتند: حدود ۱۷۰ کارگر شاغل در مجموعه‌های شهرداری هویزه و سازمان‌های وابسته به آن هنوز دستمزد ماه‌های اسفند ۹۶ و فروردین سال جاری خود را دریافت نکرده‌اند.

از قرار معلوم، دستمزد بهمن ماه (۹۶) این کارگران که در سازمان‌هایی همانند آتش نشانی، فضای سبز و خدماتی  شهرداری هویزه کار می‌کنند، روز گذشته پرداخت شده است.

طبق اظهارات کارگران شهرداری هویزه، علاوه بر معوقات مزدی، این عده در زمینه پرداخت بیمه تامین اجتماعی نیز دچار مشکل هستند و در برخی از ماه‌های سال دفترچه‌های درمانی آنها فاقد اعتبار است.

طبق ادعای این کارگران، مهم‌ترین عامل پرداخت نشدن مزد آنها کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی است.

آنها همچنین اعلام کردند: بار‌ها از شهردار و شورای شهر درخواست کرده‌اند حقوق معوقه را پرداخت نمایند ولی مسئولان تنها قول می‌دهند و در عمل کاری انجام نمی‌شود.

کارگران در خاتمه تصریح کردند: مشکلاتی که در زمینه پرداخت دستمزد آنان بوجود آمده، باعث نگرانی کارگران شهرداری شده و آنان نیازمند دریافت همه معوقات حقوقی خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز