خبرگزاری کار ایران

محدث مطرح کرد:

ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی امور جوانان

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۷۳۵

مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی امور جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امید محدث ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی امور جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان موتور محرک در حوزه جوانان است.

وی با یادآوری اینکه در حوزه ازدواج و خانواده استان زنجان در سال گذشته هیچ موردی در سامانه وزارتخانه ثبت نشده است، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی باید در ساماندهی امور جوانان مشارکت و حضور فعال داشته باشند. مشارکت دستگاه‌های اجرایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی استان موثر خواهد بود.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه 25 درصد جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: سال گذشته 55 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شد.

علی خلیلی تعداد مجوزهای صادره در حوزه جوانان را بیش از ۶۶ مورد خواند و ادامه داد: 46 مجوز هم در دست اقدام است.

وی ادامه داد: ۲۹ سمن استان در بخش اجتماعی و ۲۶ سمن در بخش فرهنگی و ۱۱ سمن در بخش علمی و پژوهشی فعالیت دارند.

این مقام مسوول تعداد خانه های جوان استان را سه مورد خواند و گفت: 2 خانه جوان در شهرستان زنجان و یک خانه نیز در شهرستان خرم‌دره است.

خلیلی میزان مشارکت بانوان در فعالیت های اوقات فراغت را 66 درصد خواند و گفت: مشارکت آقایان در این زمینه 34 درصد است.

در ادامه این جلسه هدایت صفری مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) استان زنجان خواستار شناسایی ظرفیت دستگاه های اجرایی در زمینه اوقات فراغت شد و گفت: بایستی نقاط قوت و ضعف در این زمینه شناسایی و در راستای رفع آن اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز