خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت فناوران اطلاعات بیمه:

بیمه الکترونیکی در چند سال آینده از علاقمندی جدی شرکتهای بیمه‌ای خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۶۶۲

خاک ور با اشاره به پیشرفت سریع حوزه فنآوری ،گفت: با توجه به سرمایه گذاری عظیم در حوزه دیجیتال باید به این پرسش پاسخ بدهیم که آیا صنعت بیمه می‌تواند خود را با این حجم از پیشرفت، منطبق کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مجید خاک‌ور مدیر عامل شرکت فناوران اطلاعات خبره در نخستین نشست راهبردی فن آوران و صنعت بیمه گفت: بشر در سه سال آینده معادل طول تاریخ بشریت به تولید خواهد پرداخت و که حجم اصلی این اختراعات و نوآوری ها باید با نوآوری‌ها منطبق باشد.

مجید خاک‌ور که در نخستین نشست راهبردی فنآوران و صنعت بیمه سخن می‌گفت با اشاره به این مطلب افزود: نگاه صنعت بیمه به فنآوری باید به سمتی برود که سرویس ها را به محل مشتری ببرد نه اینکه مشتری را به دفاتر بیمه گذاران راهنمایی کند.

وی با تاکید بر این نکته که شرکت های بزرگ بیمه‌ای دنیا به مرحله بلوغ تکنولوژی و فن آوری رسیده اند، اظهار داشت: بیمه الکترونیکی در چند سال آینده از علاقمندی جدی شرکتهای بیمه‌ای مبدل خواهد شد.

خاک ور با اشاره به پیشرفت سریع حوزه فنآوری ،گفت: با توجه به سرمایه گذاری عظیم در حوزه دیجیتال باید به این پرسش پاسخ بدهیم که آیا صنعت بیمه می‌تواند خود را با این حجم از پیشرفت ، منطبق کند.

وی با برشمردن سوابق و دستاوردهای شرکت فن آوران اطلاعات خبره از سال ۱۳۸۳ تا کنون ، گفت: شعار ما این است که سرویس ها باید بدون هیچ اختلالی باید صورت بگیرد و نیازهای مشتریان با سرعت و حساسیت رفع شود.

خاک ور مهمترین هدف نشست راهبردی فن آوران و صنعت بیمه را آشنایی دست اندرکاران صنعت و فن آوری از قابلیت ها و ظرفیت های یکدیگر دانست و گفت: توسعه یکپارچگی درون شرکتی، توسعه سامانه های مبتنی بر وب ، توسعه اپلیکیشن های تلفن همراه و استانداردسازی از اهداف جدی ماست و اگر تعامل کافی بین دو صنعت صورت بگیرد صنعت بیمه عرصه های نوینی را تجربه خواهد کرد.

وی در پایان با رونمایی از محصولات جدید شرکت فنآوران اطلاعات خبره اظهارامیدواری کرد که تصمیم گیری های اساسی و کلان در خصوص فن آوری در صنعت بیمه صورت بپذیرد.

 سیدمحمد علیپور که در "همایش راهبردی فنآوران و صنعت بیمه "سخن می گفت با اشاره به این مطلب افزود:

 استانداردسازی اطلاعات از وظایف مهم شرکت‌های ارائه کننده سیستم است و هر چقدر در این زمینه به روزتر و چابک تر عمل کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: امنیت اطلاعات در صنعت بیمه یک امر حساس است و تمامی ذینفعان باید اطمینان پیدا کنند که امنیت اطلاعات آنها حفظ می شود و فقط در جای مناسب استفاده خواهد شد.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از شرکت های بیمه خواست که بیش از پیش با سرویس های نوین و قابلیت های فن آوری آشنا شوند و در همین راستا افزود: بهره گیری از "آی تی" تنوع محصولات بیمه ای را به دنبال دارد و به همین خاطر شرکت ها باید قابلیت های تکنولوژی آی تی را بشناسند. در این صورت اطلاعات متمرکزی که صنعت بیمه ایجاد کروه با برنامه های فن آورانه برای کاربران کاربردی تر خواهد شد.

علیپور با تاکید بر ضرورت انسجام اطلاعاتی صنعت بیمه به اصل چرخش اطلاعاتی اشاره کرد و گفت: در این میان بحث تعاملات محیط صنعت یعنی نمایندگان، کارگزاران و ارزیابان خسارت و شبکه فروش ، مطرح است و فناوران باید تمامی این اطلاعات را یکپارچه کنند.

وی برپایی این همایش از سوی "شرکت فن آوران اطلاعات خبره" را گامی بلند برای تعامل مدیریت کاربردی آی تی و صنعت بیمه دانست و گفت: تکرار این قبیل نشست ها به درک متقابل بین دست اندرکاران منتهی می شود که ثمره اش توسعه اقتصادی کشور است.

عبدالحمید ضرابی مدیر عامل بیمه کارآفرین دیگر سخنران این نشست گفت:در نخستین نشست راهبردی فن آوری و صنعت بیمه با اعلام این مطلب افزود: در سال های نخستین فعالیت دیجیتالی در شرکت های بیمه اشکالات بسیاری وجود داشت که خوشبختانه هم اکنون ضریب خطا به حداقل رسیده و با بهبود این وضعیت شاهد شرایط بهتری برای صنعت بیمه خواهیم بود.

مدیرعامل بیمه کارآفرین به ضرورت آشنایی کامل کاربران صنعت بیمه با فضای دیجیتال اشاره کرد و گفت: فضای رقابتی بین شرکتهای فن‌آوری که نرم افزارهای متناسب را در اختیار صنعت بیمه قرار می دهند به نفع بیمه گران است و تنوع و کیفیت محصولات را افزایش خواهد داد.

وی در پایان با ابراز خرسندی از عملکرد شرکت های فنآوری ابراز امیدواری کرد که این روند با شتاب بیشتری به جلو حرکت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز